خبرگزاری کار ایران

توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام شد؛

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تنکابن

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۵۴

با استقرار نظام اسلام پس از پیروزی انقلاب و توجهی که این نظام به کار و قشر کارگر دارد، کرامت انسانی کارگران زحمت‌کش احیا شد.

کارگران نمونه تنکابنی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از تنکابن، از کارگران نمونه شهرداری توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تقدیر شد.

شهردار تنکابن در مراسم تقدیر از زحمات کارگران شهرداری به مناسبت روز جهانی گرامیداشت کار و کارگر اظهار داشت: با استقرار نظام اسلام پس از پیروزی انقلاب و توجهی که این نظام به کار و قشر کارگر دارد، کرامت انسانی کارگران زحمت‌کش احیا شد.

عقیل عشوری با اشاره به زحمات شبانه‌روزی کارگران بخش‌های ویژه خدمات شهری تاکید کرد: پس از اجرای قانون شورا‌ها و آغاز فعالیت شوراهای اسلامی این رویه و توجه به نیازهای اساسی نیروهای کار به ویژه کارگران در شهرداری‌ها نیز بیش از گذشته حائز اهمیت گشته است.

شهردار تنکابن با تبریک آغاز به کار شورا‌ها و تجربه چهارمین دوره موفق فعالیت این نهاد مردمی که تبلور مشارکت عموم مردم در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان کشور است، از تمامی حمایت‌ها و طرح و برنامه‌هایی که این نهاد در راستای ارتقای رفاه و امنیت اجتماعی شهرداری و شهروندان تهیه شد، تقدیر کرد.

شهردار تنکابن با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در ابتدای سال نو و تاکید ایشان بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و کار جهادی گفت: با توجه به سفارشات رهبری همه ما در کنار تلاش در راستای حل مشکلات اقتصادی باید به فرهنگ نیز توجه کنیم و کارگران با توجه به اینکه در حرفه و کار سختی شاغل هستند این فرهنگ بالای خانواده‌هایشان، همراهی و ایستادگی خانواده‌های کارگران به ویژه همسران آن‌ها ستودنی است و در این ارتباط ما از همه آن‌ها، صبر و بردباری همسران کارگران شاغل در شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عقیل عشوری در ادامه گفت: از جمع بیش از ۲۶۰ نفری نیروهای شاغل در شهرداری تنکابن ۲۴۰ نفر آن‌ها کارگر هستند که ۷۰ نفر آن‌ها کارگران شرکتی و ۱۳۰ نفر دیگر آن‌ها دارای قرارداد رسمی بوده و تمام آن‌ها دارای بیمه اجباری و تکمیلی هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط سختی کار و مخاطرات این حرفه، در طول سال این افراد توسط شبکه بهداشت و درمان با معرفی شهرداری از همه نوع چکاپ مورد نیاز برای سلامت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از خانواده مرحوم عباس حائزی آتش‌نشان فقید تنکابنی که سال گذشته در جریان اطفای حریق بزرگ بانک ملت در تنکابن بر اثر انفجار به دیار باقی شتافت، نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز