خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

دولت تغییر کرد اما شرایط تغییر نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۸۳

کارگران تولید کننده ثروت و فضیلت در جامعه هستند که طبیعی است رسیدگی وضعیت اقتصادی آنها یکی از وظایف مسئولین نظام است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شان کارگران بقدری بالاست که امام راحل و مقام معظم رهبری به این قشر زحمتکش جامعه اهمیت فراوانی می دهند، گفت: کارگران تولید کننده ثروت و فضیلت در جامعه هستند که طبیعی است رسیدگی وضعیت اقتصادی آنها یکی از وظایف مسئولین نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،، محمد دامادی عصر پنج شنبه در جشن خانوادگی جامعه کارگری به مناسبت روز جهانی کارگر و بسیج کارگری مازندران در سالن هلال احمر ساری یکی از مسائل در وضعیت کشور بحثتورم عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولین باید بدانند بیشترین آسیب را در این زمینه قشر ضعیف جامعه می بینند چرا که تورم خانه برانداز و کمر کارگر را می شکند.

وی بیان کرد: سوء مدیریت همه آحاد جامعه را به نا کجا آباد می برد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت تغییر کرد اما شرایط تغییر نکرده است، افزود: از دولت خواهان تغییر وضعیت هستیم همانطور که مردم انتخاب کردند.

دامادی تاکید کرد: خیانت و جنایت است که ۹۰ درصد کارگران جامعه قرارداد سفید امضاء هستند این امر تاسف آور است و باید بررسی شود.

وی از نساجی بعنوان صنعت مادر مازندران یاد کرد و اذعان داشت: باید حقوق معوقات کارگران پرداخت شود و متاسفانه تعطیلی کارخانجات و شرکت ها موجب بیکار شدن کارگران می شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری و شعار سال جاری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: امروز باید برای رفع مشکلات جامعه و مردم مسئولین با توجه به منویات رهبری باید به رفع مسائل و مشکلات بپردازند.

دامادی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله ای که بین دولت و مردم فاصله ایجاد می کند، اعتماد است، افزود: مرم باید به دولت اعتماد داشته باشند و این همانند یک اتوبان دو طرفه است که با عملیات اجرایی مشخص می شود.

وی بیان کرد: ارائه آمار رکود اقتصادی، تورم و امنیت شغلی توسط مسئولین باید در سفره کارگران مشاهده شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه انقلاب ایران با انقلاب کشورهای دیگر متفاوت بود، گفت: بدلیل متفاوت بودن آن عرصه در دست کارگران بود و انقلاب معنوی و اسلام کارگری بوده است.

دامادی مزیت انقلاب ایران را در رهبری امام راحل و هدایت روشن بینانه مقام معظم رهبری در حال حاضر عنوان کرد.

وی خطاب به مسئولین صنعتی کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهارداشت: با توجه به اینکه تعرفه واردات پایین است و اگر از این میزان کمتر شود موجب واردات کالاهای بنجل خارجی به بازار می شود پس باید میزان تعرفه را ثابت نگه داریم تا بازار مملو از تولیدات داخلی شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز