خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مسیر تحول از جاده فرهنگ می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۲۵

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران فرهنگ را بن مایه همه معرفت ها و توسعه ها دانست و گفت: مسیر تحول در هر جامعه ای از جاده فرهنگ می گذرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران فرهنگ را بن مایه همه معرفت‌ها و توسعه‌ها دانست و گفت: مسیر تحول در هر جامعه‌ای از جاده فرهنگ می‌گذرد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در مراسم زنگ سپاس از معلم که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در دبیرستان دخترانه دخت ایران پروین ساری برگزار شد، بیان داشت: اگر معلم نبود سازندگی و فرهنگ، عشق و معرفت، دانایی و فضیلت، رستگاری و خدا‌شناسی نبود.

وی افزود: اگر مقام شامخ معلم نبود، حق آنگونه که باید متجلی نمی‌شد و همه زیبایی‌هایی که خدا آفرید به درستی مشهود نبود.

یونسی با تقدیر از زحمات بی‌شائبه و بی‌دریغ معلم، اسوه نور و دانایی، تاکید کرد: این قشر خدوم جامعه با پایداری، عشق و صبوری معرفت را به دانش آموز می‌آموزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه ایران در همه اعصار پرچمدار علم و معرفت بود، اذعان داشت: اندیشمندان برجسته و ارزشمندی از این مرز و بوم به جهان بشریت عرضه شدند.

وی قدر و منزلت معلم را در همه اعصار ایران به ویژه دوران تمدن و فرهنگ اسلامی بسیار والا دانست و گفت: مردم ایران اسلامی پرچمداران فضیلت و دانایی در جهان هستند.

علیرضا یونسی جان مایه انقلاب اسلامی ایران را فرهنگ ذکر کرد و خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد شعارهای انقلاب ما فرهنگی بود و رنگ و بوی خدایی داشت.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: تکریم معلم هر صبح و شام وظیفه شماست و معلمانتان را به مثابه نور چشمتان پاس بدارید.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هم چنین از معلمان خواست تا در کنار آموزش دروس روز به دانش آموزان، عشق به خدا، دین و معرفت را به فرزندان کشور بیاموزند.
گفتنی ست در این مراسم زنگ نمادین سپاس از معلم توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به صدا در آمد و از تعدادی معلم نمونه مازندران تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز