خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

بکارگیری توان تشکل‌های خصوصی موجب بالندگی تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۰۴

یکی از راه‌های توفیق سازمان‌ها، بکارگیری درست، صحیح و منطقی از توان تشکل‌های بخش خصوصی است که این هم افزایی موجب بالندگی عرصه تولید بویژه صنعت خواهد شد.

جلسه مشترک مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی با رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت، در شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در این دیدار گفت: یکی از راه‌های توفیق سازمان‌ها، بکارگیری درست، صحیح و منطقی از توان تشکل‌های بخش خصوصی است که این هم افزایی موجب بالندگی عرصه تولید بویژه صنعت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برگزاری جلسات مشترک می‌تواند به ارائه راهکارهای مناسب و تقویت بخش تولید منجر شود.

موسوی اظهارداشت: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، مشارکت در برگزاری همآیش‌ها و نمایشگاه‌ها، برگزاری تورهای مشترک و امضاء تفاهم نامه همکاری، از مهم‌ترین همکاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و تشکل‌های بخش خصوصی است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه گفت: اجرای پروژه‌های مطالعاتی، توسعه کارآفرینی و سرمایه گذاری و فعالسازی طرح‌های راکد از جمله همکاری‌های فیمابین خانه صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

داریوش هندویی افزود: مطابق نیاز و ارتباط دو سویه، دوره‌های آموزشی باید براساس اولویت‌ها تدوین و اجرایی شود.

وی اظهارداشت: همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و خانه صنعت، معدن و تجارت استان می‌تواند فضای مناسبی را برای تقویت بخش تولید و صنعت مازندران فراهم کند.

لازم به توضیح است، در پایان این جلسه مقرر شد کمیته‌ای مشترک تشکیل شود تا تصمیمات اتخاذ شده در این نشست را پیگیری و عملیاتی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز