خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم شهرتاکیدکرد:

مازاد تولیدات باید در چرخه صادرات قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۲

برای کنترل نوسانات قیمت با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی باید کارگروهی تشکیل و از افراد کارشناس در این حیطه استفاده شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم شهر گفت: در استان مازندران تولیدات بیشتر از مصرف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " مهدی شیرخانی " در جلسه تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه در استان مازندران تولیدات بیشتر از مصرف است، دلیل آن را ضعف در صادرات برشمرد.

وی ادامه داد: برای اینکه تولیدات مازاد در شهرستان در انبارها فاسد نشود افزود: برای خارج شدن از هدر رفت این تولیدات باید برای توسعه صادرات برنامه ریزی کرد.

شیرخانی به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در مرحله دوم اشاره کرد و تصریح کرد: مازاد تولیدات باید در چرخه صادرات قرار گیرد تا آرامش در بازار عرضه و تقاضا برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه عرضه ی زیاد، باعثشکسته شدن قیمتها می شود ادامه داد: ذخیره سازی و احتکار مواد غذایی به ضرر افتصاد است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم شهرگفت: متاسفانه بازار با رکود مواجه است و ما در شرایط رکود اقتصادی تغییرات قیمت داریم.

شیرخانی ادامه داد: برای کنترل نوسانات قیمت با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی باید کارگروهی تشکیل و از افراد کارشناس در این حیطه استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز