خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

استفاده از ظرفیت‌های صندوق حمایت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۸۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از استفاده از ظرفیتهای مناسب صندوق ضمانت بمنظور دریافت تسهیلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جلسه مشترک با مدیرعامل صندوق صمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از استفاده از ظرفیت‌های مناسب صندوق ضمانت به‌منظور دریافت تسهیلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: صندوق ضمانت با تسهیل مراحل دریافت تسهیلات، بستر را برای سرمایه گذاری فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: کاهش زمان اجرای طرح تولیدی، تسهیل در دریافت منابع مالی و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری، زمینه را برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی آماده کرده است.

موسوی بیان داشت: راه اندازی صندوق ضمانت سرمایه گذاری موجب ایجاد شرایط مناسب برای حمایت از تولید و اشتغال شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از تسهیلات این صندوق در تولید و عرضه محصول به بازار، علاوه بر کاهش واردات، موجب افزایش صادرات نیز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز در این جلسه گفت: این صندوق با هدف کاهش ریسک پذیری در حوزه صنایع کوچک و بهبود فضای کسب و کار فعالیت می‌کند.

تعقلی اظهار داشت: اولویت ارائه تسهیلات این صندوق با مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: تضمین حداکثر ۷۰ درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد اصل و سود تسهیلات اعطایی، توسط این صندوق در نظر گرفته شده است.

تعقلی بیان داشت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری بدنبال تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز