خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

راه‌اندازی تشکیلات امداد و نجات کوهستان در هلال احمر آمل

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۹۹

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از راه‌اندازی تشکیلات امداد و نجات کوهستان در هلال احمر آمل خبرداد.

به پیشنهاد فرماندار شهرستان آمل، اتاقی مجزا در هلال احمر آمل به نام اتاق امداد و نجات کوهستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل سرپرست فرمانداری ویژه آمل در جلسه هماهنگی راه‌اندازی اتاق امدادونجات این شهرستان که با حضور اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان، روئسای هلال احمر، ورزش و جوانان، منابع طبیعی و… به منظور راه‌اندازی تشکیلات امداد و نجات کوهستان برگزار شد، با اشاره به شرایط ویژه شهرستان به علت وجود دماوند و جنگلهای خاص گفت: شهرستان آمل به علت وجود ارتفاعات زیاد و قله دماوند و همچنین مساحت زیاد جنگلی، راه‌اندازی تشکیلات امداد و نجات کوهستان و استفاده از افراد آموزش دیده و با تجربه هیئت کوهنوردی شهرستان فرصت طلایی است تا از این توان و تلاش به نحو احسن استفاده شود.

سید جعفر رسولی ادامه داد: فرصت مناسبی است تا از روحیه جوانمردی جوانان کوهنوردمان در مواقع و حوادثغیر منتظره برای خدمت به مردم و استحکام وظایف محوله اداراتی همچون هلال احمر و منابع طبیعی استفاده شود.

فرماندار آمل اذعان داشت: روحیه ورزشی و ایثارگونه تیم کوهنوردی بر کسی پوشیده نیست و وظیفه ماست تا از این فرصت و انرژی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رسولی با اعلام اینکه باید سازوکار لازم برای این منظور در هلال احمر تعریف شود، اذعان داشت: لازم است اتاقی در هلال احمر در اختیار این هیئت و جوانان متقاضی عضویت در این تشکیلات همراه با امکانات و تجهیزات قرار گیرد تا در مواقع لزوم و حوادثغیر مترقبه شهرستان بتوان از این فرصت سود ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز