خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پروش نهادی است که همه ارکان جامعه از خدمات آن بهره می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۳۴

در صورتی ما می‌توانیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم که آموزش و پرورش با همکاری سایر نهادها وظایف خود را به درستی انجام دهد.

در صورتی ما می‌توانیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم که آموزش و پرورش با همکاری سایر نهاد‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در مراسم تجلیل از معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پروش نهادی است که همه ارکان جامعه از خدمات آن بهره می‌برند، اظهار داشت: احساس می‌شود در انجام ماموریت‌ها نظام تعلیم و تربیت به تنهایی بار این مسئولیت سنگین را به دوش می‌کشد.

علی قاسمی افزود: در صورتی ما می‌توانیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم که آموزش و پرورش با همکاری سایر نهاد‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه تکریم از معلمان باید پیوسته در ایام سال ادامه داشته باشد، گفت: نقد درست و زیبا می‌تواند ما را در انجام رسالت‌هایمان یاری رساند.

همچنین در این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری نیز تصریح کرد: دغدغه استاد و معلم همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد.

شعبان شاکری با اشاره به ویژگی‌ها و شناخت مکتب معلم که باید در ذات انسان‌ها باشد، گفت: برای هیچ بیگانه‌ای مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نمی‌شود.

در پایان نیز از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با اهدا لوح تقدیری قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز