خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

زمین‌های اوقافی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران تعیین تکلیف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۴۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تشکیل کارگروه تعیین تکلیف زمینهای اوقافی، با حضور اداره کل اوقاف، شرکت شهرکهای صنعتی و منابع طبیعی استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشکیل کارگروه تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی، با حضور اداره کل اوقاف، شرکت شهرک‌های صنعتی و منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: موقوفی بودن زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب شد تا سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی بدلیل نداشتن سند مالکیت برای ارائه به بانک و عدم دریافت تسهیلات بمنظور تهیه مواد اولیه، با مشکلاتی عدیده مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: کارگروه تعیین تکلیف زمینهای اوقافی متشکل از ادارات کل اوقاف و منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی بزودی تشکیل خواهد شد تا از مشکل بخش تولید و صنعت کاسته شود.

موسوی بیان داشت: وقف یک اصل مترقی در جهان است که در تمام دوران زندگی، انسان می‌تواند از آن استفاده کند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران و حمایت از بخش تولید و صنعت که در چرخه تولید و خودکفایی استان و کشور و تقلیل معضل بیکاری نقش دارند، می‌توان با ارائه راهکارهای مناسب، دغدغه سرمایه گذاران و تولید کنندگان را کاهش داد.

سید مصطفی موسوی گفت: با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات همآهنگی بین دستگاههای اجرایی استان، شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در مازندران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز