خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان رازی قائمشهرتا پایان سال ۹۴ به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۹۳

این بیمارستان جدا از بخش تخصصی اصلی بخشهای داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان، بخشهای مراقبت های ویژه همچون سی سی یو، آی سی یو و تشخیصی را شامل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان رازی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر " محمد جعفر علیزاده " در بازدید از بیمارستان رازی قائمشهر با بیان اینکه رازی یک بیمارستان جنرال آموزشی است گفت: بخاطر فضای بیشتر نسبت به بیمارستان جنرال غیر آموزشی پر هزینه تر است.

وی ادامه داد: این بیمارستان جدا از بخش تخصصی اصلی بخشهای داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان، بخشهای مراقبت های ویژه همچون سی سی یو، آی سی یو و تشخیصی را شامل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت و ساز اسکلت این بیماستان ۲۲۰ تخته خوابی به پایان رسید اظهار داشت: اعتبار این پروژه به مدت ۲ سال صفر بود زیرا اعتبار صرف پروژه های طرح ماندگار شد.

علیزاده تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم با پیگیری و جلسات متعدد ۷۰ درصد تخصیص بودجه دریافت کنیم و طبق تبصره ۹ قانون بودجه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان به بخش سلامت تخصیص داده شد که تلاش می کنیم مقداری از این بودجه را صرف ادامه اجرای پروژه بیمارستان رازی نماییم.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبار نشاط خوبی در اجرای ادامه پروژه بوجود خواهد آمد اظهار داشت: این پروژه از پروژه های فاز دوم است و نسبت به طرح های فاز اول اولویت دارد.

رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور به برطرف کردن تنگناهای موجود با برگزاری جلسات متعدد در آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا این سال ۹۴ این پروژه به اتمام برسد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز