خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در بازدید از شهرک صنعتی جویبار تاکید کرد:

پیگیری برخی مطالبات واحدهای تولیدی مازندران از وزارت خانه ها باید در دستور کار قرارگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۴۰

پیگیری برخی مطالبات واحدهای تولیدی استان از وزارت خانه ها باید در دستور کار دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد و بنده شخصا برخی مسایل فی مابین واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی استان را دنبال می کنم.

استاندار مازندران از شهرک صنعتی جویبار و برخی واحدهای صنعتی – تولیدی مستقر در این شهرک بازدید نمود و در راستای رفع موانع تولید و توسعه این واحدها دستوراتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در حاشیه این بازدید در جمع مدیران شهرک صنعتی جویبار و مدیران عامل شرکت های تولیدی – صنعتی مستقر در این شهرک، توانمند سازی شهرک های صنعتی و ارایه بهینه خدمات زیر بنایی به این شهرک ها را گامی مهم در راه اعتلای تولید و صنعت استان دانست و خاطر نشان ساخت: پیگیری برخی مطالبات واحدهای تولیدی استان از وزارت خانه ها باید در دستور کار دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد و بنده شخصا برخی مسایل فی مابین واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی استان را دنبال می کنم.

فلاح با اشاره به این که سرمایه گذاری های خوبی در واحدهای صنعتی استان صورت گرفته است که باید از همه ی ظرفیت ها در راستای شکوفایی آن ها بهره گیری شود، بر پیگیری مجدانه مسایل و مشکلات برخی واحدها تا رفع کامل موانع موجود از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی هماهنگی بانک های استان تاکید نمود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که طرح آبیاری تحت فشار زمین های کم بازده از گلوگاه تا رامسر در حال پیگیری است، یاد آور شد: آبیاری تحت فشار به خاطر مدیریت مصرف بهینه آب بسیار برای استان مهم است و باید ملزومات لازم از سوی صنعتگران در خصوص جذب اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت به این طرح، در جهت بهره وری آب و تولید اشتغال صنعتی صورت گیرد.

استاندار مازندران در این روز از جاده لاریم – پهناب، راه دسترسی به شهرک صنعتی جویبار، تاسیسات برق و برخی زیر ساخت های این شهرک، شرکت فرآوری سبوس مازند و کارخانه برنج گلستان بازدید به عمل آورد.

در این روز هم چنین در جلسه ای با حضور دکتر فلاح، موضوع سرمایه در گردش، گشایش اعتبارات ارزی، تهیه مواد اولیه و برخی مطالبات واحدهای صنعتی کاسپین لوله طبرستان، شرکت ماشین گستر جویبار، فولاد جویباران، شرکت پردیس و شرکت های مورد بازدید قرار گرفته، مورد بررسی قرار گرفت و استاندار در راستای رفع برخی موانع مورد طرح در این جلسه تاکیداتی نمود.

در این بازدید؛ امام جمعه و فرماندار جویبار، برخی مدیران ستادی استانداری و بعضی مشاوران استاندار و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان، استاندار مازندران را همراهی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز