خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی مازندران خبرداد:

برپایی اجلاس گردشگری سلامت، رونق صنعت گردشگری مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۴۱

مازندران با برخورداری ازطبیعت بکر و پتانسیل های بالا و بالقوه در بحثگردشگری توانمند عمل نکرده و می طلبد با رونق بخشیدن به این بخش پیشرفت و توسعه اقتصاد استان و کشوررا در این حوزه فراهم کند.

رییس اتاق بازرگانی مازندران، برپایی اجلاس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو را رونق صنعت گردشگری استان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، " غلامرضا عشریه " در نشست با دبیر کل اتاق اکو ایران در محل اتاق بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در مازندران کارهای قابل توجهی در بحثگردشگری صورت نگرفت، گفت: برپایی اجلاس بین المللی گردشگری سلامت موقعیت مناسبی برای رونق بخشیدن صنعت گردشگری در مازندران است.

وی با اعلام این مطلب افزود: مازندران با برخورداری ازطبیعت بکر و پتانسیل های بالا و بالقوه در بحثگردشگری توانمند عمل نکرده و می طلبد با رونق بخشیدن به این بخش پیشرفت و توسعه اقتصاد استان و کشوررا در این حوزه فراهم کند.

عشریه به زمین های غرب مازندران اشاره کرد و افزود: این خطه از مازندران به لحاظ شرایط مکانی خاص فقط تبدیل به ویلای خوش نشین ها شده که گاها افراد تحصیل کرده هم با پلاکاردهایی در دست در جذب مسافر تلاش می کنند که می بایست در خصوص سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت هم ساماندهی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران برپایی اجلاس گردشگری سلامت به میزبانی مازندران در سال جاری را فرصتی مناسب برای استان دانست و افزود: حضور کشورهای عضو اکو در این اجلاس نقطه عطفی در بخش گردشگری و بویژه گردشگری سلامت محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز