خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد:

باند سرقت از کارگاه‌های ساختمانی در ساری متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۹۰

با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ ساری باند سرقت از کارگاه های ساختمانی در این شهرستان شناسائی ومتلاشی شد.

با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ ساری باند سرقت از کارگاه‌های ساختمانی در این شهرستان شناسائی و متلاشی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یارعلی نیازی فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی برفروش اموال مسروقه توسط فردی به نام «محمود – ق» موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی با مراجع قضائی متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به همکاری با ۳ سارق ساختمان‌های در حال احداثو کارگاه‌های ساختمانی اعتراف کرد.

سرهنگ نیازی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه ودر مراجعه مجدد به محل فروش اموال مسروقه موفق شدند سارقان به نام‌های «علی - م»، مرتضی - م «ومجید - پ» شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در بازرسی از این واحد صنفی فروش اموال مسروقه تعداد ۲۰۰م‌تر کابل برق و مخابرات، ۱۰ دستگاه دریل برقی و دستگاه سنگ بری سرقت شده از کارگاه‌های ساختمانی، تعداد ۱۰۰ دستگاه کابینت و لوازم کابینت، دستگیره و قفل منازل، ۲۰ عدد کیبورد، اسپیکر و سایر تجهیزات رایانه و مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی مربوط به موتور سیکلت کشف شد.

نیازی در خاتمه افزود: مته‌مان ضمن اعتراف به سرقت از ساختمانهای نیمه کاره در شهرستان ساری به صورت یک باند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز