خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران خبرداد:

وجود ۲۵۷ پروژه نیمه کاره آبرسانی روستایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۵۵

هم اکنون ۲۵۷ پروژه نیمه کاره آبرسانی روستایی در مازندران وجود دارد که اولویت ما در سال جاری اتمام این پروژه هاست.

هم اکنون ۲۵۷ پروژه نیمه کاره آبرسانی روستایی در مازندران وجود دارد که اولویت ما در سالجاری اتمام این پروژه هاست.

به گزارش ایلنا از ساری؛ مدیر عامل آبفار مازندران با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: برای تکمیل ۲۵۷ پروژه نیمه کاره آبرسانی در استان به اعتباری بالغ بر۲۰۲ میلیارد تومان نیاز است.

مجید عبدالهی، با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید افزود: مصمم هستیم ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم سپس با توجه به اینکه آب نیاز اساسی مردم است کلنگ اجرای پروژه‌های مهم و ضروری را بزنیم.

وی تامین آب شرب سالم و با کیفیت را حق همه مردم دانست و گفت: خدمت به مردم سرفصل اهداف ماست و ما خدمت رسانی عادلانه به مردم سراسر استان را مد نظر داریم.

عبدالهی با اشاره به مشکلات پروژه تصفیه خانه فاضلاب شورکا جویبار افزود: نبش قبر مشکلات چیزی را حل نخواهد کرد، در خلال اجرای این پروژه مشکلاتی همچون کنده کاری آسفالت برای مردم به وجود آمده که البته در بازدیدی از این پروژه آن‌ها را متقاعد کردیم همچون گذشته با صبوری به ما کمک کنند تا با برطرف کردن نواقص این پروژه را به اتمام برسانیم؛ خوشبختانه مردم نیز از ما اعلام حمایت و ما را به ادامه روند کار دلگرم کردند.

مدیر عامل آبفار مازندران در پایان این گفتگو با تاکید بر صرفه جویی آب گفت: مازندران سال کم بارشی را پشت سر گذاشته است، گرچه برف سنگینی در غرب استان بارید اما این برف در دشت بوده در صورتیکه ما نیاز به ریزش آن در کوه داشتیم لیکن اگر همه مردم درست و بهینه مصرف کنند امسال را پشت سر خواهیم گذاشت و کمبود آب نخواهیم داشت لذا از مردم می‌خواهیم آب شرب را که با هزینه بالایی برای آشامیدن تامین می‌شود برای آبیاری باغ‌ها و مزارع استفاده نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز