خبرگزاری کار ایران

سید رمضان شجاعی در جمع صنعتگران شهرک صنعتی ساری:

وزیر صنعت، معدن و تجارت نتوانسته وضعیت صنایع را سرو سامان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۰۹

سرمایه گزاری در شهرکهای صنعتی تیر انداختن در تاریکی است و آینده این سرمایه گزاری مبهم می باشد و اکثر صنعتگران ورود خود را به عرصه تولید اشتباه بزرگ بیان می کنند.

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شوراس اسلامی در نشستی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی ایران در محل شهرک شهید مصطفی خمینی ساری برگزار شد، عنوان داشت: برخی مشکلات مطرح شده توسط صنعتگران جزو وظایف ابتدایی شرکت شهرکهای صنعتی می باشد که هنوز مرتفع نشده است.

به گزارش ایلنا ازساری، سید رمضان شجاعی کیاسری اظهار داشت: بعد از رای اعتماد به نعمت زاده به عنوان کسی که از او به عنوان پدر صنعت ایران نام برده می شود انتظار می رفت وضعیت صنایع روند رو به رشدی داشته باشد که تاکنون این امر محقق نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیر ساختهای لازم برای سرمایه گزاری در شهرکهای صنعتی وجود ندارد، عنوان داشت: سرمایه گزاری در شهرکهای صنعتی تیر انداختن در تاریکی است و آینده این سرمایه گزاری مبهم می باشد و اکثر صنعتگران ورود خود را به عرصه تولید اشتباه بزرگ بیان می کنند.

شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: برخی افراد تمام سرمایه و املاک و دارایی های خود و خانواده شان را صرف راه اندازی کارخانه کرده اند ولی هنوز بازدهی مناسبی شامل حالشان نشده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اگر از تولیدکننده حمایت لازم صورت بگیرد و برای سرمایه گزار انگیزه مناسب ایجاد شود می توان در مسیر اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است گام برداشت وگرنه این مساله در مرحله شعار باقی خواهد ماند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اگر از صنایع و سرمایه گزارانی که در شهرکهای صنعتی وجود دارند به خوبی حمایت شود و چرخه تولید در صنایع مازندران به رونق بیافتد انگیزه برای حضور سرمایه گزاران جدید بوجود خواهد آمد.

شجاعی کیاسری با ابراز تاسف از راکد بودن حدود ۵۰ درصد کارخانه های شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری، اظهار داشت: به اقرار مسئولین شهرکهای صنعتی مازندران از ۲۷۰ کارخانه که مجوز فعالیت گرفته اند حدود ۱۵۰ کارخانه با ظرفیت کمتر از حد معمول در حال فعالیت می باشند که این مساله چالشی بزرگ می باشد.

وی با بیان اینکه از صنایع مازندران با توجه به اقلیم خاصش بایستی حمایت بیشتری صورت پذیرد، گفت: ارزش زمین در مازندران بسیار بالاست و صرفه اقتصادی تبدیل آن به کارخانه بایستی برای مردم منطقه قابل لمس باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم قولهای مدیران گذشته تعداد کارگران شاغل در شهرک صنعتی از ۳۰۰۰ نفر به ۱۵۰۰ نفر کاهش یافته است که این مساله بایستی آسیب شناسی شود و امیدواریم این توانایی در مدیران حا ل حاضر شهرکهای صنعتی کشور وجود داشته باشد که این مشکلات را مرتفع کنند.

لازم به ذکر است این نشست با حضور سید ابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، قاسمی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه موقت مرکز استان، فرماندار ساری و جمعی از صنعتگران و مدیران کارخانه ها در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز