خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قائمشهر:

نا امیدی موجب حس ناتوانی در بیماران تالاسمی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۶۶

نا امیدی در مجموعه بیماران تالاسمی باعثمی شود این افراد به سمت نا توانی های جسمی پیش بروند از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا به این عزیزان کمک کنند.

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: ناامیدی در مجموعه بیماران تالاسمی سبب ناتوانی آنها می شود و خطر بزرگی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، " مهدی محمدی " در نشست هم اندیشی با اهالی تالاسمی شهرستان قائمشهربا بیان اینکه نا امیدی در مجموعه بیماران تالاسمی باعثمی شود این افراد به سمت نا توانی های جسمی پیش بروند از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا به این عزیزان کمک کنند.

وی ادامه داد: برای پیگیری مشکلات بیماران تالاسمی تنها یک روز کفایت نمی کند و باید این پیگیری ها تداوم داشته باشد و دستگاههای اجرایی مرتبط با این بیماران باید در مرتفع کردن مشکلات این قشر خاص بکوشند.

محمدی به شکایات بیماران تالاسمی از وضعیت نامناسب بیمارستان ولی عصر(عج) در سرویس دهی اشاره کرد و افزود: با ید با پیگیری مسئولین زیربط فضای مناسب برای استفاده بیماران تالاسمی در بیمارستان ولی عصر(عج) در اسرع وقت انجام شود.

نماینده عالی دولت حضور کمرنگ بیماران تالاسمی در نشست را وعده های دروغین در سال های گذشته عنوان و تاکید کرد: تا آنجایی که توان داریم به وعده های خود جامه عمل بپوشانیم تا حس اعتماد در این بیماران از بین نرود.

وی به کنترل آمار بیماران تالاسمی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دانش جامعه نسبت به این بیماری افزایش یافته و در حال حاضر تولد بیمار تالاسمی جدید نداریم.

فرماندار شهرستان قائمشهر نگاه جامعه نسبت به این بیماران را مناسب ندانست و تصریح کرد: باید فرهنگ سازی شود تا با دید ترحم و دلسوزی به این عزیزان نگاه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز