خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس:

زیرساخت تمام توسعه‌ها در آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۷۵

کشور ما طی سال‌های اخیر توانسته از لحاظ علمی به پیشرفت‌های چشمگیر علمی و دانش‌بنیان دست یابد و با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برابری ‌کند.

بدون شک خیران در ایجاد زیرساخت‌های ارتقای علم که لازمه‌اش ارتقای فرهنگ است همگام با مسئولان در حال ایفای نقش هستند.

به گزارش ایلنا از چالوس، محمد ناصر زندی در جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار این شهرستان که در سالن شهید مرتضی آوینی آموزش و پرورش برگزار گردید، بیان داشت: زیرساخت تمام توسعه‌ها آموزش و پرورش است و خیران در این بخش با اقدامات خود گام‌های بلندی برداشتند.

فرماندار چالوس حضور خیران را در تمام زمینه‌ها موثر و چشمگیر خواند و افزود: در سال‌های اخیر مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار چالوس توانست به‌ صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی مناسب در امر مدرسه‌سازی و کمک به تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس کمک‌های شایانی ارائه دهد.

وی گفت: خیرین با حضور فعالانه ی خود در امر ساخت و تجهیز مدارس نشان دادند که نسبت به مسائل تربیتی و آموزشی آینده سازان ایران اسلامی بی تفاوت نیستند و تلاش می کنند تا آینده ای روشن برای ایران اسلامی رقم بخورد. زندی به انفاق و ایثار در تمام زمینه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: هر اقدامی در آموزش و پرورش در کنار اقدامات دولتی نیازمند کمک خیرا ن حتی به ‌مقدار اندک است.

رئیس شورای آموزش و پرورش چالوس تصریح کرد: در دنیای کنونی جنگ نرم‌افزار فیزیکی کاربردی ندارد، بلکه کشوری قوی و مقتدر است که از دانش و فناوری جدید بهره‌مند باشد.

وی ابراز کرد: کشور ما طی سال‌های اخیر توانسته از لحاظ علمی به پیشرفت‌های چشمگیر علمی و دانش‌بنیان دست یابد و با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برابری ‌کند.

وی یادآور شد: از آنجایی‌ که جوانان کشور ما مستعدترین افراد کره زمین هستند، بنابراین باید کمک کنیم تا در عرصه علمی نیز به توسعه و پیشرفت دست یابند.

زندی در پایان از تلاش‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار چالوس قدردانی کرد و افزود: بدون شک خیران در ایجاد زیرساخت‌های ارتقای علم که لازمه‌اش ارتقای فرهنگ است همگام با مسئولان در حال ایفای نقش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز