خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

تسهیل سرمایه‌گذاری با توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۷۹

سیاست سازمان صنایع کوچک بر تسهیل سرمایه‌گذاری بوده و با توجه به هزینه بالای ایجاد شهرک صنعتی جدید، طرح توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در برنامه شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به مزیت توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: سیاست سازمان صنایع کوچک بر تسهیل سرمایه گذاری بوده و با توجه به هزینه بالای ایجاد شهرک صنعتی جدید، طرح توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در برنامه شرکت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی موسوی گفت: اجرای زیرساخت آب، برق، گاز، جاده دسترسی و مخابرات رسالت اصلی شرکت بوده که با توجه به اعتبارات محدود در این بخش و استفاده صحیح از امکانات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام خواهد شد.

موسوی افزود: فاز توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد ۳۰ هکتار است که با مساحت ۳۳ هکتار قبلی، مجموع مساحت این شهرک صنعتی به ۶۳ هکتار افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب پویایی و رشد شهرک‌ها خواهد شد و با بهره برداری از پروژه طرح توسعه شهرک‌های صنعتی شاهد رونق و افزایش تولید و در نتیجه، پیشرفت صنعت و اشتغال استان خواهیم بود.

سید مصطفی موسوی تصریح کرد: شهرک صنعتی مرزن آباد دارای یک پتانسیل مهم برای اشتغال در منطقه محسوب می‌شود که با توجه به نزدیکی به تهران، شاهد افزایش سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی معابر داخلی فاز توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس آغاز شده و تلاش می‌کنیم تا زمینه استقرار تولید کنندگان و صاحبان صنایع را در این شهرک صنعتی مهیا سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز