خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران در نمایشگاه سلیمانیه عراق تاکید کرد:

برگزاری نمایشگاهها می تواند موجب روابط تجاری و اقتصادی بین کشورها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۱۴

پس از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی ایران مراودات خوبی با کشورهای خارجی برقرار کرد که این امر باعثتوسعه فعالیت های اقتصادی کشور خواهد شد.

علی احسانی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران در سلیماینه عراق در حال برگزاری است.

به گزارش کمیته رسانه و تبلیغات مستقر در نمایشگاه سلیمانیه عراق، معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با بیان اینکه توسعه روابط دو کشور از آرزوهای دولت گذشته و به ویژه دولت تدبیر و امید بوده و هست، افزود: با برگزاری نمایشگاه می توان روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور را افزایش داد و ارتقاء بخشید.

وی به ویژگی ها و توانمندهای تجاری و صنعتی استان مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: پس از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی ایران مراودات خوبی با کشورهای خارجی برقرار کرد که این امر باعثتوسعه فعالیت های اقتصادی کشور خواهد شد.

احسانی با اعلام اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی ایران محسوب می شود، تصریح کرد: محصولات کشاورزی استان در بخش زراعی و باغبانی می تواند بازار مناسبی برای صادرات به کشورعراق باشد.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران به برپایی اجلاس بین المللی گردشگری سلامت که قرار است به میزبانی استان مازندران و با حضور ۱۰ کشور عضو اکوبرگزار گردد، اشاره کرد و افزود: این استان به لحاظ برخورداری از شرایط آب و هوایی، جنگل های انبوه و نوار ساحلی می تواند پذیرای گردشگران در بخش گردشگری سلامت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز