خبرگزاری کار ایران

۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه؛

مازندران میزبان همایش طبیعت گردی در شمال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۲۰

همایش طبیعت گردی در شمال ایران با حضور چهره های ملی و استانی به مدت ۳ روز در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

در نشست استاندار مازندران با اعضای انجمن جنگلبانی ایران، اهداف و نحوه برگزاری همایش بزرگ طبیعت گردی در شمال ایران مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، در این نشست هادی کیا دلیری، رئیس انجمن جنگلبانی ایران، گزارشی از نحوه برگزاری این همایش ارائه نمود و گفت: این همایش در محورهای شش گانه اصول و مبانی طبیعت گردی، فرصت‌ها و چالش‌های طبیعت گردی، زیر ساخت‌ها و ساز و کارهای طبیعت گردی، طبیعت گردی و مردم محلی، طرح‌های مدیریت جنگل و طبیعت گردی و مدیریت شهری و طبیعت گردی از تاریخ ۹۳/۳ / ۲۱لغایت ۹۳/۳ / ۲۳ با همکاری شهرداری رامسر برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در مازندران، گفت: زیبایی جنگلهای شمال یک آرزوی ملی است و امروزه طبیعت گردی به یک فرصت مهم فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: باید کار فرهنگی جدی صورت گیرد تا نگاه ما نسبت به جنگل و بهره برداری از آن تغییر کند و همه مردم، خود را در حفاظت از جنگل مسئول بدانند.

مقام عالی دولت در استان، تصریح نمود: جنگل‌ها را باید با نگاه جدید دید و بهره گیری از جامعه دانشگاهی برای تحقق برنامه‌ها فعالیتهای فرهنگی و توسعه‌ای، همیشه اثر بخش بوده است.

همایش طبیعت گردی در شمال ایران با حضور چهره‌های ملی و استانی به مدت ۳ روز در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز