خبرگزاری کار ایران

معاون امور بازگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

از فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه کسب جلوگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۲۹

برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، وظیفه اتحادیه های استان جلوگیری از فعالیت واحدهای بدون پروانه کسب از طریق معرفی به اتاق اصناف و پس از آن پلمپ واحدهای تائید شده از سوی اماکن نیروی انتظامی در استان است.

در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران بر ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب استان به ویژه مشاوران املاک شهرهای نور و چمستان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: دستور موکد استاندار در این جلسه جلوکیری از فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه کسب به ویژه واحدهای مشاور املاک در منطقه نور و چمستان بود.

ابراهیم یعقوبی با اشاره به ازدیاد فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه کسب در استان افزوده: این واحدها به دلیل کسب سود بیشتر به تغییر کاربری زمین و فروش آن به مردم اقدام میکنند که این مسئله باعثمشکلات فراوانی در استان شده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن در خواست همکاری از سوی اصناف استان گفت: برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، وظیفه اتحادیه های استان جلوگیری از فعالیت واحدهای بدون پروانه کسب از طریق معرفی به اتاق اصناف و پس از آن پلمپ واحدهای تائید شده از سوی اماکن نیروی انتظامی در استان است.

یعقوبی با اشاره به شناسایی صدها واحد صنفی مشاور املاک در شهرهای نور و چمستان افزود: برای جلوگیری از فعالیت این واحدها ضمن معرفی این واحدها به نیروی انتظامی، سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران نیز بدون در نظر گرفتن ملاحظه ای این موضوع را در راس برنامه های اجرایی خود در سال جاری قرار خواهد داد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به آمادگی همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برای همکاری با ارگان ها و دستگاهای اجرایی استان به ویژه نیروی انتظامی گفت: تقاضای ویژه ما از نیروی محترم انتظامی خصوصا اداره نظارت بر اماکن عمومی، ورود فوق العاده و ویژه آنها به این مسئله برای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از مشکلات متعدد مردم در کل استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز