خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران خبرداد:

زمینه سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی مازندران با شرکت سرمایه گذاری غدیر مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۵۵

شرکت سرمایه گذاری غدیر در سالهای اخیر یکی از شرکت های مطرح بورس اوراق بهادر بوده و میزان سرمایه، وسعت کار و رشد روز افزون این شرکت، آن را در زمره ی بهترین و برترین شرکت های کشور قرار داده است.

در جلسه مهمی که با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن استان که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و با حضور مهندس سبحانی مسئول هلدینگ صنعت و معدن شرکت سرمایه گذاری غدیر برگزار شد زمینه های قابل سرمایه گذاری مشترک توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی استان و شرکت سرمایه گذاری غدیر مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمدپور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری غدیر در سالهای اخیر یکی از شرکت های مطرح بورس اوراق بهادر بوده و میزان سرمایه، وسعت کار و رشد روز افزون این شرکت، آن را در زمره ی بهترین و برترین شرکت های کشور قرار داده است.

وی افزود: این شرکت طی سالهای اخیر رتبه اول را در ارزش سهام بورس تهران داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران به شاخصه های مهم شرکت سرمایه گذاری غدیر اشاره کرد و گفت: این شرکت دارای هلدینگ های مختف با عناوین هلدینک پتروشیمی، هلدینگ صنعت، هلدینگ صنایع معدنی، هلدینگ خدمات مالی، بانکی و سهام هلدینگ حمل و نقل ریلی و زمینی و خدمات دریایی و بندری می باشد.

محمدپور عمران در ادامه به اظهار تمایل شرکت مذکور به همکاری در استان اشاره کرد و گفت، نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر در این نشست مشترک ابزار امیدواری کرد همکاری قابل توجیهی خصوصا در راستای ظرفیتهای بالقوه استان از جمله در حوزه مواد معدنی، صنعتی، ict و واحد های صنعتی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز