خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای شهری مازندران:

جیره بندی آب درتابستان نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۵۷

درصورت همکاری مردم در راستای مصرف بهینه، جیره بندی آب درتابستان را شاهد نخواهیم بود.

مدیر عامل آب وفاضلاب شهری مازندران گفت: درصورت همکاری مردم در راستای مصرف بهینه، جیره بندی آب درتابستان را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح اله ذاکری دردومین جلسه بهره برداری که با حضور معاون بهره برداری ومدیران مناطق آبفای مازندران برگزار شد، افزود: با توجه به کاهش ۲۷ درصدی بارندگی نسبت به سال گذشته، مدیران مناطق باید تلاش کنند تا شاهد کمبود آب درشهر ها نباشیم.

وی تاکید نمود: تمام تلاش ما باید درراستای تضمین کیفیت آب شرب باشد ودراین رابطه ظرافت و دقت درکار ضروری است.

ذاکری با بیان اینکه دربرخی از شهرها با مشکل کم آبی مواجه ایم، یاد آور شد: باید با انجام نشست های مشترک با آب و فاضلاب روستایی مشکلات بخش آب را درنقاطی که منابع تامین مشترکی داریم به حداقل برسانیم.

وی در پایان گفت: با بازبینی تاسیسات وکنترل دیزل ژنراتور ها، انتظار داریم در فصل تابستان توان بهره برداری از امکانات موجود به حداکثر برسد تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

در ادامه فکری معاون بهره برداری آب وفاضلاب مازندران با بیان اینکه حفظ و کنترل کیفیت آب شرب با حفظ کلر آزاد باقیمانده از خطوط قرمز صنعت آب وفاضلاب و وزارت نیرو می باشد گفت: همانند سنوات گذشته با همت وتلاش مضاعف و ارائه طرح های نو می توان میزان کمبودهای بخش آب را به حداقل رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز