خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

راه‌اندازی۳۰ مجتمع کسب و کار در مازندران / ایجاد شهرک فناوری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۷۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تاسیس و راه‌اندازی ۳۰مجتمع کسب و کار در این استان تا پایان ۹۳خبر داد / ایجاد شهرک فناوری در شرق و سایر نقاط مازندران در کارگروه اشتغال استان به تصویب رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تاسیس و راه‌اندازی ۳۰مجتمع کسب و کار در این استان تا پایان ۹۳خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلوگاه، علی بابایی‌کارنامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلوگاه، در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح این نمایندگی با هدف ارائه خدمت به جامعه هدف تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و مردم شریف منطقه انجام شده است که امیدواریم در جهت توسعه گلوگاه تأثیر گذار باشد.

وی موضوع دکل‌بندان را یکی از موضوعات اساسی شهرستان گلوگاه دانست و افزود: بخش اعظمی از آن با نگاه ویژه دولت با اختصاص ۱۴ میلیارد تومان به خانواده‌های متوفی و مصدومان، انجام شد که برای ما و مسئولان منطقه بسیار مهم بوده است.

بابایی ادامه داد: بخش دیگر آن ان‌شاالله با تشکیل اتحادیه تعاونی دکل‌بندان و پیگیری آن توسط مسئولان مربوطه در شهرستان، در کوتاه‌مدت حل خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به وجود برنامه های زیادی برای توسعه استان افزود: ایجاد شهرک فناوری در شرق و سایر نقاط مازندران در کارگروه اشتغال استان به تصویب رسیده که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای پیشرفت استان و اشتغال باشد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم داریم با بازدیدهای مختلف و مکرر از شهرک‌های صنعتی استان بتوانیم بخشی از مشکلات تعاونگران و صنعتگران را با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و استمهال مشکلات بانکی، حل کنیم و کمک شایانی به اشتغال داشته باشیم.

بابایی با اشاره به اهمیت رفاه در استان اظهار داشت: با محوریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی بر این است که هزینه مردم را در بیمارستان‌ها به حداقل برسانیم که این کار با توجه ویژه دولت و رهنمودها و عنایات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

این مسئول از اعلام آمادگی برای تاسیس تعاونی‌های فراگیر، صندوق ضمانت و سرمایه‌گذاری تعاون و بیمه تعاون برای توسعه شهرستان و حمایت از تعاون‌گران گفت و نقش تعاونی‌ها را در ایجاد و پایداری اشتغال، بسیار مهم ارزیابی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در بخش پایانی سخنان خود در جمع خبرنگاران، گفت: ۳۰ واحد مجتمع کسب و کار در مازندران با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان از منابع ملی و ارزی تا پایان سال‌جاری در مازندران احداثمی‌شود.

وی تصریح کرد: این مجتمع‌ها نگاهی ویژه به جوانان تحصیل‌کرده دارد و حداقل ۳۰۰ متخصص و تحصیلکرده استان در آن فعالیت دارند‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز