خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران:

شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند / کاهش بارش باران نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۹۷۶

با توجه به اینکه بارش باران نسبت به سال گذشته کمتر شده است در رابطه با ایجاد منابع پایدار تامین آب تلاش می‌کنیم تا در تابستان کمترین تنش آبی را شاهد باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران خواستار صرفه جویی شهروندان در مصرف آب شرب شد.

به ایلنا از ساری، ذبیح الله ذاکری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه سوادکوه افزود: تولید هر قطره آب مرهون تلاش مستمر، جهادی و شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: در این راستا از مشترکین انتظار داریم در مصرف این نعمت حیاتی کمال دقت را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری با بیان اینکه در بخش آب باید ۳ نوع مدیریت منابع، توزیع و مصرف صورت گیرد گفت: هزینه تولید آب بسیار بالاست و نباید به راحتی این موهبت الهی را هدر داد.

ذاکری با اشاره به اینکه حفظ کیفیت آب و حساسیت در بخش تامین و توزیع آب آشامیدنی دغدغه شرکت می باشدافزود: با توجه به اینکه بارش باران نسبت به سال گذشته کمتر شده است در رابطه با ایجاد منابع پایدار تامین آب تلاش می کنیم تا در تابستان کمترین تنش آبی را شاهد باشیم.

گفتنی است در این مراسم ابوطالب احمدی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه سوادکوه معرفی و از زحمات هرمز نیازآذری قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز