خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران خبرداد:

ترافیک سنگین بی‌سابقه در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۱۲

حجم بالای مسافر و نامساعد بودن وضعیت جوی سبب ترافیک سنگین در محورهای مازندران شده است.

جعفر محمدنژاد دقایقی قبل با اعلام اینکه ترافیک بسیار سنگینی را در محورهای مواصلاتی مازندران شاهد هستیم، اظهار داشت: در ۴۸ ساعت اخیر ترافیک جاده‌ای محورهای مازندران در طول ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

به گزازش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه تردد خودوری مسافران به سمت مازندران بسیار کند است، افزود: حجم بالای مسافر و نامساعد بودن وضعیت جوی سبب ترافیک سنگین در محورهای مازندران شده است.

محمدنژاد از ترافیک بسیار سنگین محدوده لاریجان و پلور حکایت کرد و گفت: کم عرض بودن جاده و حجم سنگین مسافر تردد را با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه از شب گذشته جاده مرزن‌آباد به چالوس یک‌طرفه بود، افزود: از ساعت هفت عصر امروز یک طرفه شدن این محور به پایان رسید.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران ترافیک محور سوادکوه را نیمه‌سنگین اعلام کرد و یادآور شد: بارش باران شدید امروز مازندران سبب شد تا تردد خودرها با کندی انجام شود و تاکنون شاهد کوچک‌ترین تصادف در این محورها نبودیم.

وی افزود: سرعت بسیار محدود خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران تصادف را به صفر رساند.

محمدنژاد با اشاره به اینکه به علت رانش و سیلاب گل و لای در محور کیاسر تردد کامیون‌ها در این مسیر ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت تردد کامیونت‌ها در محورهای هراز و سوادکوه تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

این مسئول افزود: فردا و پس فردا از ساعت ۶ صبح با محدودیت تردد کامیون‌ها در محور هراز، قائمشهر به تهران و بالعکس را تا ساعت ۲۴ روز جمعه شاهد هستیم.

محمدنژاد با اشاره به اینکه با توجه به حادثه طوفان روز اخیر در تهران پیش‌بینی می‌شود این طوفان تا فردا در مازندران ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش سنگ در مازندران را داشته باشیم زیاد است، توصیه می‌شود تا هموطنان ما ایام تعطیل پایان هفته را در منزل بمانند و از رفتن به مناطق صحرایی و صخره‌ای خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز