خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر تاکید کرد:

پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در بطن جامعه فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۵

خانواده‌ها نسبت به موضوع مواد مخدر حساس باشند و از فرزندران خود در برابر این معضلات مراقبت کنند. / وظیفه داریم تا آنجا که می‌توانیم به نابودی اعتیاد کمک کنیم.

معاون فرماندار بابلسر گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در بطن جامعه فراگیر شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن‌پور در جلسه فرعی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به معضلات اعتیاد و اینکه اعتیاد ویژه افراد و گروه‌های خاص نیست، اظهار داشت: برای مبارزه با این معضل خانمان‌سوز باید همه اقشار جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه خانواده‌ها نسبت به موضوع مواد مخدر حساس باشند و از فرزندران خود در برابر این معضلات مراقبت کنند، بیان داشت: راهکار‌های لازم برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در بطن جامعه فراگیر شود و همه در جهت ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز مسئولان را پشتیبانی کنند.

معاون فرماندار بابلسر از افزایش مواد مخدرصنعتی در جامعه خبر داد و افزود: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر به ویژه مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.

محسن‌پور همچنین پیشگیری را مقدم بر مبارزه خواند و اضافه کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر تمام توان خود را در جهت پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی به‌کار خواهد گرفت.

وی مواد مخدر را حربه دشمنان این کشور دانست و گفت: استکبار جهانی می‌خواهد به وسیله مواد مخدر جوانان ما را که آینده‌سازان کشور ما هستند از بین ببرد چرا که خوب می‌داند انسان معتاد نمی‌تواند به درستی تصمیم بگیرد و آینده کشور خود را بسازد.

این مسئول با بیان اینکه ۲۰ اداره در هر شهرستان متولی ستاد مبارزه با مواد مخدر هستند که نقش حفاظت از سلامت افراد جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارند، عنوان کرد: وظیفه داریم تا آنجا که می‌توانیم به نابودی اعتیاد کمک کنیم.

محسن‌پور در ادامه از برگزاری همایش و نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان با هدف پیشگیری از اعتیاد خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه آشنایی خانواده‌ها با اثرات سوء مواد مخدر است.

وی همچنین برگزاری این همایش را در سطح محلات و مساجد با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی، پایگاه‌های مقاومت و امامان جماعت جهت آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جوانان ضروری دانست و در ادامه با اشاره به نقش تأثیر‌گذار گروه‌های غیر دولتی در ترک معتادان به مواد مخدر گفت: باید به چنین افرادی که به صورت خودجوش و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کار انجام می‌دهند کمک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز