خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

اجرای قطعی احکام تخریب واحدهای مسکونی غیرمجاز در چمستان / همه مشاورین املاک فاقد پروانه تا پایان هفته پلمپ می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۱۵

احکام صادره از سوی مراجع قضایی برای قلع و قمع واحدهای مسکونی غیرمجاز در چمستان باید به صورت کامل و در اسرع وقت اجرا شوند. / متاسفانه در گذشته برخورد جدی با این متخلفان صورت نگرفت.

استاندار مازندران گفت: حفظ و حراست از بیت المال و برخورد قاطع با متجاوزان به منابع طبیعی یکی از مهم ترین وظیفه مسوولان است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در بخش چمستان نور، اذعان داشت: پس از برگزاری جلسه حفظ حقوق بیت المال در این منطقه، همه دستگاه ها اهتمام خوبی نسبت به برخورد با متخلفان و متجاوزان به حریم بیت المال نموده اند.

وی افزود: احکام صادره از سوی مراجع قضایی برای قلع و قمع واحدهای مسکونی غیرمجاز در چمستان باید به صورت کامل و در اسرع وقت اجرا شوند.

استاندار با بیان اینکه متاسفانه در گذشته برخورد جدی با این متخلفان صورت نگرفت، تصریح کرد: ضمن اینکه با متخلفان برخورد لازم صورت می گیرد، از این پس اجازه هیچ نوع تجاوز به بیت المال و منابع طبیعی استان را نخواهیم داد.

فلاح با اشاره به اینکه نباید به واحدهای فاقد مجوز و پروانه خدمات ارائه می شد، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از بهترین راه های برخورد با متخلفان، قطع خدمات عمومی از قبیل آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی ست.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان ساخت: همه احکام تخریب که از سوی دستگاه قضا صادر شده در ابتدا باید خدمات عمومی شان قطع شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه های خدمات رسان استان تاکید کرد: ارائه خدمات عمومی به واحدهای مسکونی، صرفاً می بایست بر اساس پروانه ساخت انجام گیرد و لاغیر.

ربیع فلاح در ادامه با اشاره به پلمپ تعدادی از مشاورین املاک غیرمجاز در منطقه چمستان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بیان نمود: همه مشاورین املاک غیرمجاز در این منطقه تا پایان هفته جاری و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ خواهند شد.
استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: این جلسه تا اجرای کامل احکام قضایی و برخورد نهایی با متجاوزان به بیت المال، هر هفته برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز