خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندارمازندران:

خسارت سیل اخیر در مازندران بیش از ۹۱ میلیارد تومان برآورد شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۷۲

طی بررسی های به عمل آمده در بخش های مختلف، بروز سیل اخیر در استان بیش از ۹۱ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان خسارت به بار آورده است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: طی بررسی های به عمل آمده در بخش های مختلف، بروز سیل اخیر در استان بیش از ۹۱ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان خسارت به بار آورده است.

به گزارش ایلنا از ساری، روابط عمومی استانداری، علی نبیان در جلسه مدیریت بحران استان بیان داشت: هزار واحد مسکونی و تجاری در این حادثه خسارت دیدند که رقم خسارت در این بخش بیش از ۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان است.

وی افزود: تاسیسات زیربنایی اعم از راه ها، پل ها و معابر شهری، مراکز بهداشتی و آموزشی و ساختمانهای عمومی دولتی استان نیز در این سیل متحمل بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان خسارت شده اند.

به گفته نبیان در این حادثه ۷۹ راس دام تلف شده و ۱۴۰۸۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان آسیب دیده اند که در مجموع در این بخش بیش از ۳۷ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان خسارت وارد آمده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به دستور دکتر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور مبنی بر برآورد ریالی خسارت، خاطرنشان ساخت: این رقم خسارت پس از بررسی نهایی در معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری، جهت تصویب در هیات دولت مطرح خواهد شد.

وی هم چنین از اداره کل مدیریت بحران استان خواست تا ضمن بررسی کارشناسانه این حادثه، علت اصلی و ریشه ای اینگونه حوادثدر استان را مشخص نمایند تا از تکرار اینگونه بحران ها در مازندران جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز