خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد:

افزایش ۴۱ درصدی تلفات حوادثرانندگی در اردیبهشت امسال / بابل بیشترین تلفات را داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۰۳

: تلفات حوادثرانندگی در اردیبهشت ماه سال جاری ۹۹ نفر میباشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: تلفات حوادثرانندگی در اردیبهشت ماه سال جاری ۹۹ نفر میباشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، عباسی تصریح کرد: اردیبهشت امسال ۹۹نفر در حوادثرانندگی جان باختند که از این تعداد ۷۵ نفر مرد و ما بقی زن بودند.

بر اساس این گزارش از کل تلفات حوادثرانندگی در این ماه ۶۰ نفر در جاده های برون شهری، ۳۲ نفر در محورهای دورن شهری و ۷ نفر در مسیرهای روستایی جان خود را از دست داده‌اند.

تفکیک وضعیت متوفی

وضعیت فوت شدگان ۲۸ نفر عابر، ۲۵ نفر موتورسوار، ۲۳ نفر سرنشین، راننده ۲۱ نفر و ۲ مورد هم موتور سوار است.

در این مدت شهرستان های بابل با ۱۸، ساری با ۱۴ و آمل با ۱۳فوتی بیشترین وشهرستان های چالوس با یک و گلوگاه بدون فوتی کمترین آمار تلفات حوادثرانندگی را داشته‌اند.

آمار مصدومان حوادثرانندگی نیز که در اردیبهشت امسال به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، هزار و ۳۷۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز