خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران:

نمایشگاه سلیمانیه عراق فرصت مناسب برای عرضه توانمندی استان بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۵۳

برگزاری نمایشگاه سلیمانیه عراق با محوریت استان مازندران فرصت مناسب برای عرضه توانمندی استان بود که تجارمازندرانی بنحو شایسته ایی از این فرصت نهایت استفاده را بردند.

غلام‌رضا عشریه عصر امروز در کارگروه رسانه و تبلیغات نمایشگاه سلیمانیه عراق اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه سلیمانیه عراق با محوریت استان مازندران فرصت مناسب برای عرضه توانمندی استان بود که تجارمازندرانی بنحو شایسته ایی از این فرصت نهایت استفاده را بردند.

عشریه با بیان اینکه عراق بازار خوبی برای تجار مازندرانی است، افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی های مازندران در کشورهای منطقه می تواند سبب توسعه مناسبات همکاری دو کشور شود.

وی با بیان اینکه، برگزاری نمایشگاهی به این عظمت کاستی ها و کمبودهایی نیز داشته است، عنوان کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا توانمندیهای استان به نمایش گذاشته شود.

عشریه افزود: کمیته ای برای پیگیری مصوبات و تفاهمنامه های منعقد شده در این نمایشگاه تشکیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از حضورسفرای ۷۰ کشور به همراه خانواده در هفته جاری در رامسر خبرداد وافزود: کشورهای همسایه مازندران در حوزه دریای خزر از حیثمنابع نفتی و اقتصادی بسیار برای تجار استان حائز اهمیت بوده و باید از این فرصت برای معرفی قابلیت های مازندران بهره گیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز