خبرگزاری کار ایران

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر خبرداد:

آغاز فعالیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۰۹

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر از آغاز به کار فعالیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل بابلسر خبر داد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر از آغاز به کار فعالیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل بابلسر به منظور ساخت فضای مطلوب در استفاده بهینه از طبیعت زیبای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید محمود فلاحتی در این ارتباط گفت: اداره تبلیغات اسلامی در فضا سازی مطلوب فرهنگی برای دوری از فساد و استفاده بهینه از مواهب زیبای طبیعت در طول نوار ساحلی اقدام به نصب بنر با متون فرهنگی و دینی و ارشادی کرده است.

وی افزود: با هماهنگی هیئت امنای مساجد نوار ساحلی اقامه نماز پر فیض جماعت در منطقه با حضور امام جماعت دائم بر قرار خواهد بود و علاوه بر این روحانیون پاسخ گوی سؤالات شرعی مسافران نیز هستند.

فلاحتی تصریح داشت: مساجد به صورت شبانه روزی به روی مسافرین در طول نوار ساحلی برای اجرای فرائض دینی باز خواهند بود.

این کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی امروز همه مسئولین نظام و رهبری معظم انقلاب مسئله فرهنگ است لیکن با توجه به ورود حجم زیاد مسافر در ماه های آینده باید بستر مناسب برای دوری از گناه و ابتذال اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز