خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر:

سیلاب بیش از ۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری بهشهر خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۱۱

جاری شدن سیلاب هفته گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیرساخت های شهری بهشهر خسارت وارد کرد.

شهردار بهشهر گفت: جاری شدن سیلاب هفته گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیرساخت های شهری بهشهر خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، حمید آزموده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین حجم خسارت های در منطقه فراش محله و پس از آن در خیابان قائم به شهرداری تحمیل شد.

وی بیان کرد: حضور به موقع و زودهنگام نیروهای شهرداری و آتش نشانی موجب پاکسازی این مناطق در کمترین زمان ممکن شد و روند ارائه خدمات مربوط به بازسازی منازل تخریب شده را تسهیل کرد.

شهردار بهشهر از اراده شهرداری برای آزادساری حریم رودخانه برزو فراش محله خبر داد و گفت: سال گذشته نیز شهرداری ۱۰ دستگاه منزل مسکونی واقع شده در این مسیر را به مساحت ۲ هزار و ۵۵۰ متر را خریداری و تخریب کرد.

آزموده افزود: این طرح با صرف اعتبار ۷ میلیارد ریالی انجام شد اما هنوز موفق به باز کردن کامل مسیر رودخانه نشدیم.

شهردار بهشهر بر لزوم تملک دیگر منازل واقع شده در حریم رودخانه برزو تاکید کرد وگفت: متاسفانه شهرداری دارای توان مالی بالا برای خرید این خانه ها نیست و لازم است از بودجه های استانی برای اجرای این طرح استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات شهرداری در منطقه فراش محله، احداثسیل بند با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی بود که به اعتقاد کارشناسان این طرح در سیل اخیر نقش موثری در کاهش سرعت سیلاب و به حداقل رساندن خسارت ها داشت.

آزموده افزود: در حال حاضر پاکسازی بخش زیادی از منطقه سیل زده بهشهر به خصوص در فراش محله به پایان رسیده و در تلاش هستیم در اولین زمان ممکن نسبت به ترمیم آسفالت کوچه ها و خیابان های این منطقه اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز