خبرگزاری کار ایران

با هدف جلوگیری از صدمات به بخش صنعت و تولید؛

ساختمان‌های آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران تجهیز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۷۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تجهیز ساختمان‌های آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، با هدف جلوگیری و کاهش هزینه ها در بخش صنعت و تولید خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تجهیز ساختمانهای آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، با هدف جلوگیری و کاهش هزینه ها در بخش صنعت و تولید خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: تجهیز و تکمیل ساختمانهای آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی در واقع بمنظور مهار و اطفاء آتش و کاهش صدمات به بخش تولید و صنعت اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: وجود ایستگاه آتش نشانی با دارا بودن امکانات مناسب سبب افزایش اعتماد سرمایه گذاران و تقویت ایمنی محیط در بروز هرگونه اتفاقات پیش بینی نشده خواهد شد.

موسوی بیان داشت: حفاظت از سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید، ارائه آموزشهای لازم در مهار و اطفاء حریق، ایجاد و توسعه ایستگاههای آتش نشانی، برنامه ریزی در جهت مقابله با حوادثطبیعی و غیر طبیعی و نظارت بر رعایت اصول ایمنی، از مهمترین اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی در این بخش است.

وی تصریح کرد: ساختمانهای آتش نشانی در شهرکهای صنعتی امامزاده عبداله(ع) آمل، مصطفی خمینی ساری و بندپی بابل، به ماشین اطفاء حریق مجهز شدند که در جلوگیری از بروز حوادثپیش بینی نشده نقش مهم و کلیدی دارند.

سید مصطفی موسوی تأکید کرد: در سالجاری نیز خرید دو دستگاه ماشین آتش نشانی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز