خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جوانان با‌تعصب ایرانی توانایی رفع مشکلات کنونی جامعه را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۴۹

مشکلات در هر جامعه و کشور پیشرفته نیز دیده می‌شود اما جوانان با تعصب ایرانی می‌توانند با درایت و توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) مشکلات کنونی جامعه را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: مشکلات در هر جامعه و کشور پیشرفته نیز دیده می‌شود اما جوانان با تعصب ایرانی می‌توانند با درایت و توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) مشکلات کنونی جامعه را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم تجلیل از ۲۵ نخبه برتر جوان استان در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اظهار داشت: در حال حاضر ورزش جایگاه بسیار خوب جهانی پیدا کرده که مسئولان باید حمایت بیشتری از جوانان ورزشکار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تحولات اساسی هر جامعه‌ای به برکت جوانان آن کشور است، بیان داشت: امام راحل ارادت خاصی به جوانان مملکت داشت و با حمایت جانان حکومت سلامی را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت هفته جوان گفت: جوانان با توجه به تفکراتی که دارند می‌توانند موجب رشد و توسعه، شکوفایی مملکت در زمینه‌های مختلف شوند.

طبرسی با بیان اینکه جوانان همیشه در میدان ورزشی توسل به ائمه اطهار(ع) می‌شوند، اذعان داشت: ورزشکاران با توکل به خدا و صدا زدن نام ائمه اطهار(ع) با کسب مدال با اهتزار پرچم و سرود ملی سبب شادی و غرور میلیون‌ها عاشق به ورزش کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر بودجه و امکانات لازم در جامعه باشد، لازم است که برای تشویق بیشتر جوانان به نماز جمعه در کنار مصلی سالن ورزشی در رشته‌های مختلف احداثشود تا پس از ورزش جوانان برای انجام پرفیض نماز در مصلی حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: ورزشکاران و پهلوانان خوبی در کشور داریم اما لازم است که الگوی جوانان ائمه اطهار(ع) باشند و جوانان اخلاق، معنویت را همچون پوریای ولی و منش پهلوانی را سرلوحه کارشان قرار دهند.

طبرسی در پایان با اشاره به اینکه امام راحل همواره در سخنرانی‌هایشان تاکید می‌کردند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم، خاطرنشان کرد: مشکلات در هر جامعه و کشور پیشرفته نیز دیده می‌شود اما جوانان با تعصب ایرانی می‌توانند با درایت و توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) مشکلات کنونی جامعه را برطرف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز