خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود:

بداد جوانان بیکار مازندرانی برسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۸۰

نباید کارگر را استثمار کرد و قطعا عدالت اجتماعی را نباید فدای توسعه کرد و توسعه بدون عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنایی نخواهد داشت.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: بداد جوانان بیکار مازندرانی برسید

به گزارش ایلنا از ساری محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مراسم افتتاح و بهره برداری مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران چوب وکاغذ مازندران که با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی برگزارگردید بااشاره به سبقه ساخت و احیاء شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران اظهار کرد: در شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران ۲۵۰۰ نفربصورت مستقیم مشغول بکار میباشند و با همت مدیرعامل این شرکت ما در چند سال اخیر شاهد ایجاد طرح های توسعه ایی بوده ایم.

وی در این مراسم خطاب به دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: از گذشته تا پنج سال گذشته هیچ اتفاقی در این کارخانه پیش نیامد وبه لطف تدبیر دکتر روغنی شاهد رشد رشد وتعالی این شرکت درکشورهستیم.

دامادی با ابراز اینکه در هر خانواده مازندرانی دو بیکار وجود دارد تصریح کرد: متاسفانه بدلیل خیل اعظم بیکاری در مازندران، نمایندگان مجلس بجای پرداختن به وظایف اصلی خود به یک بنگاه کاریابی نبدیل شده اند و هرروز و در هردیدارمردمی با در خواست های مکرراشتغال آنهم برای جوانان تحصیل کرده مواجه شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود بابیان اینکه در گذشته صنعت استان قربانی کشاورزی استان شده است نیز گفت: در سیل اخیر مازندران که در زمان ۱۰ ساعت طول کشید باران ده ساعته کشاورزی استان را از بین برد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود توجه به نیازهای چوب وکاغذ را برمسئولین کشوری و استانی یک وظیفه جدی و مهم دانست و با وجود این صنعت اشتغالزا میشود و ظرفیت بالای این کارخانه علاوه بر تثبیت اشتغال موجود به ایجاد فرصت های شغلی رسید.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: نباید کارگر را استثمار کرد و قطعا عدالت اجتماعی را نباید فدای توسعه کرد و توسعه بدون عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنایی نخواهد داشت.

این نماینده جوان تصریح کرد: در شرایط کنونی باید هم از کارگروهم از مدیران واقعی و توانمند حمایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز