خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر خبرداد:

ایمن سازی محورهای روستایی شهرستان قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۲۷

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از ایمن سازی محورهای روستایی این قائمشهر با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از ایمن سازی محورهای روستایی این قائمشهر با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادثرانندگی در قالب نصب انواع علائم اخطاری، انتظامی و…خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد مهدی خناری ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت کاربران جاده ای است.

خناری در خصوص ایمن سازی در محورهای روستایی تحت پوشش این اداره اظهار داشت: نصب علائم و تابلوهای ایمنی، انتظامی و اطلاعاتی، نصب چشم گربه ای و… در سطح محورهای روستایی آبمال(۳ کیلومتر)، محور باغدشت _ طلوت(۳ کیلومتر)، حسن رشتی(آسیاب سر) و فندری از جمله محورهای روستایی بوده که عملیات ایمن سازی در آنها انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از دیگر برنامه های ایمن سازی محورهای تحت پوشش این اداره خبر داد و تصریح نمود: ایمن سازی محور ارتباطی قائمشهر _ جویبار به طول ۱۰ کیلومتر در قالب نصب انواع علائم از دیگر برنامه های ایمن سازی این اداره بوده که به اجرا در آمده است.

گفتنی است اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ۳۴۰کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را تحت پوشش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز