خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

بلاتکلیفی محل تعیین شده ی دپوی زباله از سوی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۳۱

شهرداری مکانی را برای دپو پیش بینی کرد که یا خوب پیش بینی نشد و یا اتفاق دیگری رخ داد که باعثشد تاکنون مشکل زمین حل نشود.

فرماندار شهرستان قائم شهرگفت: طرح تشویقی برای شهروندانی که از درب منازل عمل تفکیک زباله را انجام می دهند در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در نشست آموزشی دهیاران با بزرگترین تولید کننده کود ورمی کمپوست که در سالن اجتماعات شهرداری قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه هر شهروند خود به تنهایی می تواند کار تفکیک زباله را براحتی انجام دهد گفت: طرح تشویقی برای شهروندانی که از درب منازل عمل تفکیک زباله را انجام می دهند در نظر گرفته شود تا معضل جدی استان که همان زباله است مرتفع گردد.

وی به محل دپوی زباله ها در حاشیه رودخانه تالار اشاره کرد و افزود: با وارد شدن زباله، شیرابه های حاصل از آن و فاضلاب های خانگی و صنعتی علاوه بر آلوده کردن آب رودخانه تالار سر دهنه نهر کشاورزی که به فاصله ۵۰ متری این رودخانه قرار دارد را نیز آلوده می کند.

محمدی ادامه داد: متاسفانه کسانی که کار تخلیه زباله را انجام می دهند فقط بدنبال مکانی هستند که در کمترین زمان ممکن بتوانند آن را تخلیه کنند و با این کار سلامت جامعه و شهروندان را زیر علامت سوال قرار داده اند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه از ۲۰ سال قبل زنگ خطر به صدا در آمده است اذعان کرد: شهرداری مکانی را برای دپو پیش بینی کرد که یا خوب پیش بینی نشد و یا اتفاق دیگری رخ داد که باعثشد تاکنون مشکل زمین حل نشود.

مقا م عالی دولت طرح تصویه زباله و فاضلاب های خانگی و تبدیل آن به آب قابل استفاده برای کشاورزان و مصارف دیگر را کلید حل این معضل دانست و ادامه داد: با همدلی و همکاری مدیران اجرایی و شهردار و با اجرایی شدن طرح می توانیم ادعا کنیم ما بعنوان پایلوت در مازندران مجری این طرح هستیم.

محمدی برای اجرای طرح تصویه زباله حمایت استانی و عزم شهرستانی را مهم برشمرد و اظهار داشت: با جدی گرفتن این طرح می توان از این طلای کثیف بهره برداری های بزرگی انجام داد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز