خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر:

شرکت های تبلیغاتی طبق قرارداد حقوق شهرداری را پرداخت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۰

اول خرداد ۹۳ لیست شرکت ها با مشخصات کامل به شورا ارسال و بابت این تاخیر عذر خواهی شد / متاسفانه همکاران ما در شهرداری کوتاهی کردند و این لیست را در موعد مقرر ارسال نکردند.

شهردار قائم شهر گفت: تمامی شرکت های تبلیغاتی بر اساس قرارداد فی مابین، حقوق شهرداری را پرداخت نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، " سید محمد جعفر حسینی " در جلسه طرح سوال و پاسخ اعضای شورای اسلامی از شهردار با بیان اینکه شورای شهر نامه ای به شهرداری ارسال کرد و طی آن خواستار لیست، تعداد، قیمت و مکان نصب تابلوهایی که طرف قرارداد با شهرداری هستند شد، افزود: متاسفانه همکاران ما در شهرداری کوتاهی کردند و این لیست را در موعد مقرر ارسال نکردند.

وی ادامه داد: اول خرداد ۹۳ لیست شرکت ها با مشخصات کامل به شورا ارسال و بابت این تاخیر عذر خواهی شد.

شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه تمام تلاش ما به گونه ای است که رضایت شهروندان جلب شود افزود: شرکت های تبلیغاتی طبق قرارداد حقوق شهرداری را پرداخت کردند.

حسینی در مورد سوال دوم که مربوط به دوربرگردان واقع در بلوار کارگربود بیان کرد: هزینه ی اجرایی پیمانی توسط شهرداری به شورا اعلام شد که برای یکی از اعضای شورا اقناع کننده نبود و به همین دلیل و برای پاسخگویی به این سوال کلیه هزینه های امانی و پیمانی اعم از زیرسازی، فضای سبز، آسفالت و غیره به اعضای شورا اعلام شد.

وی در مورد پاسخگویی به دو سوال مطرح شده از سوی اعضای شورا گفت: لیست تابلوهای تبلیغاتی با قراردادها و کل هزینه پرداخت شده به ریز را به شورا ارسال کردیم.

شهردار قائم شهر به هزینه های دوربرگردان اشاره کرد و افزود: علاوه بر هزینه های پیمانی ماشین آلات ما هم مشغول کار بودند و هستند که این هزینه در هیچ کجا ثبت نمی شود.

وی به تقدیر پلیس راهبر فرماندهی قائم شهر از شهرداری برای احداثدوربرگردان اشاره کرد و اذعان داشت: با ساخت دوربرگردان عبور افراکتی به مرکز شهر باعثکاهش آمار تصادف شده است.

گفتنی است در پایان جلسه تصمیم بر آن شد به شهردار فرصت داده شود تا به ادامه کار و خدمت رسانی به شهروندان بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز