خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش‌و‌پرورش آمل خبرداد:

راه‌یابی ۴دانش‌آموز آملی در المپیاد سراسری کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۱۶

مدیرآموزش‌وپرورش شهرستان آمل از راه‌یابی ۴دانش‌آموز آملی به المپیاد سراسری کشور خبرداد.

مدیرآموزش‌وپرورش شهرستان آمل از راه‌یابی ۴دانش‌آموز آملی به المپیاد سراسری کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: حمید محمدنسب صبح امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان با بیان اینکه در اجرای طرح هجرت ۳برای مرمت، نوسازی و بهسازی مدارس با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان آمل نخستین شهرستان در مازندران بوده که این طرح را آغاز کرده است، یادآور شد: امسال در اجرای این طرح در مرحله اول حدود ۶۰میلیون تومان اعتبار برای نوسازی، بهسازی و مرمت ۵۰مدارس شهرستان آمل در نظر گرفته شده است.

وی از افتتاح چند پروژه مهم قبل از آغاز سال‌ تحصیلی جدید در این شهرستان عنوان و بیان کرد: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی شهید خانزاد، سه نمازخانه و مقاوم‌سازی دبیرستان ۱۲کلاسه امام جعفر صادق(ع) می‌شود.

محمدنسب با تاکید براینکه امسال در اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ۱۰۵پایگاه و کانون فرهنگی، تربیتی، ورزشی و قرآنی در آمل مجوز رسمی خود را برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در کلاس‌ها گرفتند، ابراز داشت: با توجه به تلاش و زحمات فرهنگیان و مربیان در طی دوران یک‌ساله تدریس آنها به دانش‌آموزان دو پایگاه نیز برای آنها جهت گذراندن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۰درصد از ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید در سامانه ثنا انجام شده است، افزود: مابقی ثبت‌نام نیز با همت مدیران مدارس در حال پیگیری می‌باشد.
نیاز ۱۳۰۰تاکسی برای جابجایی دانش‌آموزان آملی در تحصیلی جدید

وی در اشاره به سرویس مدارس دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ از نیاز یک‌هزار و ۳۰۰دستگاه تاکسی خبرداد و گفت: هم‌اکنون برای ساماندهی این سرویس‌ها با سازمان تاکسیرانی آمل از سوی این نهاد رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

محمدنسب با بیان اینکه در توزیع کتب درسی دانش‌آموزان اولین محموله کتاب در سه مقطع آموزشی در انبار این نهاد قرار گرفته است، تصریح کرد: برای توزیع این کتاب‌ها با صنف لوازم تحریری صحبت‌هایی انجام شده است.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش آمل با اعلام اینکه در سال‌تحصیلی سپری شده خیرین آملی حدود یک‌میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان برای احداثو مقاوم‌سازی مدارس کمک‌رسانی کردند، اذعان داشت: با توجه به قدردانی از همت و مشارکت این بزرگواران هم‌اکنون پروژه ابن‌سینا برای اتمام کار نیازمند به یک خیر مدرسه‌ساز است تا براساس قانون این پروژه به نام ایشان قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه شهرستان آمل سه پروژه ملی در روستاهای میخران، سائیج‌محله و کمدره در دست اجرا دارد که با همت نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اعتباری برای احداثاین پروژه‌ها اختصاص یافته است، اظهار داشت: پروژه روستای پاشاکلا نیز با پایان کار در مهرماه امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدنسب از راه‌یابی ۹ دانش‌آموز مازندرانی در تیم المپیاد سراسری کشور خبرداد و گفت: از این نفرات ۴نفر از شهرستان آمل در رشته‌های زیست، شیمی و فیزیک حضور می‌یابند که ۵۰درصد از سهم مازندران به این شهرستان تعلق گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز