خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری:

شرکت نفت ساری میزبان برگزاری مسابقات نیمه نهائی قرآن، نهج البلاغه و اذان شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۳۵

آغاز ثبت نام از متسابقین فردا هشتم تیر ماه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان می باشد. / مسابقات در هفت گروه و در دو بخش آقایان و خانمها برگزار میشود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: بیستمین دوره از مسابقات قران ونهج البلاغه واذان با حضور کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری؛ رحیم محمدی که به عنوان مسئول برگزاری این دوره از مسابقات معرفی شده است گفت: قرآن کتابی است که تمسک به آن موجب خروج از تاریکی ها و ورود در انوار الهی می گردد. هر یک از ما مسلمانان وظیفه داریم تا حد امکان برای انس با قرآن یعنی قرائت، فهم و عمل به تعالیم کلام الهی قرآن تلاش کنیم. از این رو به منظور ایجاد زمینه لازم برای انس هرچه بیشتر با قرآن کریم در میان کارکنان و خانواده های محترم شرکت ملی و پخش فرآورده های نفتی، دارالقرآن روابط عمومی اقدام به برگزاری بیستمین دوره از مسابقات قرآن و نهج البلاغه و اذان نموده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خاطر نشان کرد: مسابقات در هفت گروه و در دو بخش آقایان و خانمها برگزار میشود که تمامی کارکنان رسمی – قراردادی و پیمانکاری و خانواده های همکاران می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.

رحیم محمدی اظهار داشت: پس پایان یافتن مرحله مقدماتی و مهر ماه سال جاری منطقه ساری میزبان شرکت های ملی پخش و خطوط لوله و مخابرات نفتی در استانهای خراسان شمالی / خراسان جنوبی / خراسان رضوی / سمنان / گلستان و مازندران می باشد که امیدواریم با توجه به حضور اساتید برجسته قرآنی در استان مازندران و همکاری سازمان تبلیغات استان مرحله نیمه نهائی را با کیفیت بالائی نسبت به سال های گذشته برگزار نمائیم.

محمدی گفت: همکاری رسانه ها به ویژه صدا و سیما می تواند نقش بسزایی در انعکاس این دوره از مسابقات با توجه به حضور استانهای هم جوار داشته باشد که به همین منظور خواستار مشارکت جدی اصحاب پرتلاش رسانه در این امر مهم هستیم.

وی در ادامه اشاره ای به گروه های شرکت کننده در بیستمین دوره از مسابقات قرآن به شرح ذیل نمود وآغاز ثبت نام از متسابقین را از تاریخ ۸/۴ / ۹۳ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام نمود.

۱ - گروه یک: فرزندان پیش دبستانی، اول و دوم ابتدایی

۲ - گروه دو: فرزندان سوم، چهارم و پنجم ابتدایی

۳ - گروه سه: فرزندان ششم ابتدایی و مقطع راهنمایی

۴ - گروه چهار: فرزندان مقطع دبیرستان

۵ - گروه پنج: فرزندان دانشگاهی

۶ - گروه شش: همسران(بخش خانمها)

۷ - گروه هفت: کارکنان و همسران(بخش آقایان)

۸ - گروه هشت: برگزیدگان(رتبه اول تا سوم گروه برگزیدگان سال ۹۲ و نفر اول مرحله نهایی مسابقات مشهد سال ۹۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز