خبرگزاری کار ایران

حسین نیازآذری:

درزیر ساخت های بخش اشتغال در تنگنا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۵۸

هر دستگاه از این مجموعه بزرگ به تناسب ویژگیهایش دارای وظایف مهمی است و می تواند نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ و همچنین اقتصاد مقاومتی جهت رفاه حال مردم شریف استان ایفا کند.

جلسه هم اندیشی مدیران شورای هماهنگی رفاه استان مازندران صبح امروز با دعوت حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی مازندران، حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه طی سخنانی گفت: هر دستگاه از این مجموعه بزرگ به تناسب ویژگیهایش دارای وظایف مهمی است و می تواند نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ و همچنین اقتصاد مقاومتی جهت رفاه حال مردم شریف استان ایفا کند.

وی افزود: همه ما مازندرانی هستیم و تلاش برای توسعه استان و جلوگیری از عقب ماندگی آن یک وظیفه همگانی است.

نیازآذری با اشاره به مشکلات پیش روی ایجاد اشتغال افزود: در بحثاشتغال و زیرساختهای آن در تنگنا هستیم و نمی توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم و از تمامی دستگاههای اجرایی می خواهیم این مهم جدی بگیرند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس توسط مدیران دستگاهها افزود: ما همیشه آماده شنیدن حرفهای کارشناسی مدیران و پیگیری آن از طریق مسئولین کشوری با هدف توسه استان هستیم که این ظرفیت بزرگی برای استان به شمار می آید.

وی در پایان با اشاره به مطالبات بسیار مهم مردم شریف بابل افزود: اقداماتی از قبیل ایجاد زنجیره تعاونی با کیفیت، تشکیل تعاونی های فراگیر، تبدیل پلی کلینیک به دی کلینیک، احداثدرمانگاه شبانه روزی در امیرکلا، تأسیس شعبه سوم تأمین اجتماعی با توجه به گستردگی جمعیت و ارائه تسهیلات مناسب، از مطالبات مردم شهرستان بابل می باشد و با توجه به اقدامات مثبت انجام شده خواهان تسریع آن در شهرستان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز