خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری مازندران:

ایمنی در جاده های مازندران نیاز به همدلی تمامی دستگاه اجرایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۵۴

ایمنی در جاده های مازندران نیاز به تعامل و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی داشته، از این رو باید تمامی دستگاه ها نسبت به شرح وظایف ابلاغی خود احساس مسؤلیت جدی نمایند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ایمنی در جاده های مازندران نیاز به تعامل و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی داشته، از این رو باید تمامی دستگاه ها نسبت به شرح وظایف ابلاغی خود احساس مسؤلیت جدی نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس علی نبیان در پانزدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران بخش حمل و نقل به خصوص راهداران پر تلاش، مشارکت کارشناسانه و اتخاذ تصمیم و راهکارهای مناسب را گامی مثبت در جهت کاهش تصادفات دانست.

وی براستاندارد سازی راههای استان تاکید و عنوان نمود: علاوه بر استاندارد سازی راهها باید به مقوله استانداردسازی خودروها و نظارت بر مراکز معاینه فنی آنان نیز نگاه ویژه شود.

نبیان در ادامه پیاده نمودن روشهای صحیح و مناسب مدیریتی، اطلاع رسانی، تبلیغات از طریق رسانه ها را از برنامه های مهم برای کاهش سوانح رانندگی دانست.

وی ضمن اعلام تشکیل تیمی متشکل از کارشناسان سازمان راهداری، اداره کل راه و شهرسازی و مشاورین جهت بازنگری تمام سرعت‌گیرها استان عنوان نمود: نصب و یا ایجاد هرگونه دست انداز و یا برآمدگی با ضخامت بالای یک اینچ یا ۵/۲ سانتی متر بر روی سواره رو مغایر با کنوانسیون بین المللی عبور و مرور است.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در ایام تابستان خاطر نشان ساخت: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی می باشد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این کمیته اظهار داشت: با توجه به آمار موجود و اوضاع نگران کننده در خصوص سوانح رانندگی و تبعات مختلف اجتماعی _ اقتصادی این موضوع در جامعه انتظار می رود همه دمعاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ایمنی در جاده های مازندران نیاز به تعامل و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی داشته، از این رو باید تمامی دستگاه ها نسبت به شرح وظایف ابلاغی خود احساس مسؤلیت جدی نمایند.

گفتنی است پانزدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، دبیر شورای ترافیک، کلیه اعضاء این کمیسیون همچون پلیس راه، پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه ها، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اورژانس وجمع دیگر از مسؤلین راه و شهرسازی استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز