خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

رشد پنج درصدی مصرف بنزین در فصل بهار

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۰۰

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری از رشد پنج درصدی مصرف بنزین در فصل بهار و پیش بینی افزایش مصرف در نیمه دوم تابستان سال جاری خبرداد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در فصل بهار با توجه به حضور مسافرین نوروزی و تعطیلات مصرف بنزین ۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری حسینعلی طالبی گفت: در فصل بهار بطور متوسط روزانه بیش از دو میلیون و چهار صد هزار لیتر بنزین در جایگاهها تابعه مصرف شده که نسبت به فصل بهار سال گذشته ۵ درصد افزایش گزارش شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی و مصرف بیش از هجده میلیون و ششصد هزار لیتر نفت سفید ودر مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد کاهش مصرف به ثبت رسیده است.

طالبی اظهار داشت: در تابستان سال گذشته روزانه دو میلیون و پانصد هزار لیتر بنزین مصرف شده که پیش بینی می شود با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این روند با کمی افزایش ثابت بماند اما در نیمه دوم تابستان با قوت یافتن مسافرتها این مقدار همراه با رشد قابل توجهی همراه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: منطقه ساری دارای ۷۴ باب جایگاه CNG و ۱۰۶ محل عرضه فرآورده های نفتی می باشد که هم اکنون ۴ باب جایگاه تک منظوره CNG در حال احداثبوده که تا پایان سال وارد عرصه سوخت رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز