خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۷۸

موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی مردم است و امیدواریم با توسعه سرمایه‌گذاری و گسترش خود اشتغالی، تعداد بیکاران مازندران کاهش یابد.

استاندار مازندران که در برنامه ی ویژه " در همین نزدیکی " کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران به مناسبت ماه مبارک رمضان سخن می گفت: با اشاره به ایجاد هفت هزار و ۲۲۲ شغل در سال ۹۲ از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از تلاش این کمیته برای ایجاد اشتغال تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، دکتر ربیع فلاح گفت: در آمدزایی و افزایش سرانه خانواده با ایجاد طرح های خود اشتغالی می تواند بسیاری از نیازمندی های خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را بر طرف کنند و از سوی دیگر موجب رشد تولید و اشتغال شوند.

استاندار مازندران اختصاص ۷۹ میلیارد تومان در سال ۹۳ برای توسعه و تقویت خوداشتغالی در مازندران برای کمیته امداد را بسیار خوب دانست و از مدیران بانک‌ها خواست تا برای پرداخت این تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه داشته باشند.
مقام عالی دولت در استان اشتغال مولد و پایدار در استان را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: موضوع اشتغال یکی از دغدغه های جدی مردم است و امیدواریم با توسعه سرمایه گذاری و گسترش خود اشتغالی، تعداد بیکاران مازندران کاهش یابد.

در این برنامه طهماسب پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، نیز گزارشی در مورد روند فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد مازندران ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز