خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ورزشی کارگران مازندران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اعزام تیم کشتی کارگران مازندران به کشور اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۵۹

کاروان ورزشی کشتی کارگران استان مازندران به نمایندگی از جامعه ورزش کارگری و فدراسیون ورزشی کارگری جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات بین المللی کشور اسپانیا می‌شود

کاروان ورزشی کشتی کارگران استان مازندران به نمایندگی از جامعه ورزش کارگری و فدراسیون ورزشی کارگری جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات بین المللی کشور اسپانیا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش کارگران مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری با بیان اینکه سلامت جامعه کارگری و سرمایه گذاری در بخش قهرمانی و همگانی کارگری استان در سطح کشوری و بین المللی ورزش از اولویت‌های هیئت ورزشی کارگران مازندران و فدراسیون ورزش کارگری کشور است گفت: با توجه به این زمینه و وجود استعداد‌های قوی در ورزش کارگری امیدواریم مسئولان توجه جدی به امر ورزش کارگران داشته باشند.

علی دزایی‌پور یکی از وظایف تشکیلات ورزش کارگری توجه به توسعه ورزشهای همگانی و قهرمانی در همه محیطهای کارگری ذکر کرد و افزود: در این راه از تمام توان قانونی و تعاملی خود استفاده تا کارفرمایان محترم و کارگران زحمتکش را به اهمیت ورزش در جهت سلامت و بهره وری بالای آن درمحیط‌های کارگری واقف کنیم.

رئیس هیئت ورزش کارگران مازندران تصریح کرد: صرف پرداختن به ورزشی قهرمانی آن هم به صورت مقطعی کافی نیست و باید برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در دستور کارقرار گیرد زیرا پویایی تولید و اقتصاد کشور با توجه به نیروهای انسانی خدوم و زحمتکش همراه است.

دزایی‌پور برنامه ریزی کوتاه، میان مدت و بلندمدت و تهیه یک تقویم مناسب سالانه برای ورزش کارگری استان‌ها و کشور را از نیازهای مهم فدراسیون و هیات های ورزشی کارگران دانست و افزود: تیم‌های ورزشی باید بر اساسی یک تقویم مشخص به فعالیت‌های خود را ادامه بدهند.

وی تصریح کرد: در همین راستا با برگزاری مسابقات ورزشی کشتی کارگران استان در دهه فجر سال ۹۲ و هفته کار و کارگر در سال ۹۳ با نظر کمیته فنی منتخبی از ورزشکاران کارگر معرفی که با همانگی و مساعدت مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، معاونین زحمتکش ایشان، فدراسیون ورزش کارگری کشور این تیم بعنوان نماینده جامعه ورزش کارگری کشور و تیم ملی کارگران به نمایندگی از فدراسیون ورزش کارگری کشور از تاریخ دوازدهم تیر ماه عازم مسابقات بین المللی کشور اسپانیا خواهد شد.

دزایی‌پور با قدردانی از حضورمهندس سرپاشی بعنوان اسپانسر اعزام تیم به کشور اسپانیا گفت: اجرائی شدن برنامه‌ها از اهداف مهم هیئت‌های ورزشی کارگران می‌باشد و امید داریم در این راستا با حضور سرمایه گذارن ارزشمندی همچون مهندس سرپایی به این مهم برسیم.

لازم به ذکر است آخرین تمرینات اماده سازی این تیم در تاریخ ۹۳/۴ / ۱۰ در محل سالن ورزشی دخانیات ساری با حضور خبرنگاران، و مسئوالان ارشد استان برگزار می‌گردد.

اسامی تیم شامل: ۵۷ کیلو جواد داداشی، ۶۱ کیلو عباس دباغی، ۶۵ کیلو رضا عبداله‌پور، ۸۴ کیلو صابر امامقلی‌پور و ۱۲۵ کیلو شعبانعلی غفاری که این ورزشکاران را داور بین المللی آقای محمد علی احمدی، مربیان آقایان حامد می‌رعمادیان، علیرضا فرازمند، مدیر پشتیبانی آقای سید حسن سرپاشی و مدیرفنی تیم آقای محمد معصومی همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز