خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت قائم شهر:

بیش از ۳ هزار بازرسی در سه ماهه اول سالجاری

کد خبر : ۱۸۲۶۰۷

۱۱هزار و ۵۲۲ بازرسی در سال ۹۲ توسط بازرسین انجام شد که از این تعداد ۱۳۰۳ پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال ثبت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت قائم شهرگفت: در سه ماهه اول سالجاری سه هزار و ۲۴۳بازرسی انجام شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " محمد مهدی شیرخانی " در گفتگویی با بیان اینکه در سه ماهه اول سالجاری سه هزار و ۲۴۳ بازرسی توسط بازرسین انجام شد اظهار داشت: از این تعداد ۳۴۶ پرونده دریافت شد که ارزش ریالی آن بالغ بر ۷۱ میلیون ریال گزارش شده است.

وی با بیان عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت قائم شهر در سال گذشته افزود: ۱۱هزار و ۵۲۲ بازرسی در سال ۹۲ توسط بازرسین انجام شد که از این تعداد ۱۳۰۳ پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال ثبت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن تجارت شهرستان قائم شهر به اقلام توزیع شده توسط این سازمان در نیمه دوم سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۶۴۰ تن برنج از ارقام مختلف، ۱۶۴۵ تن شکر سفید، ۲۴ تن حبوبات، ۱۹۲ تن گوشت قرمز و سفید، ۳۴ تن سیب و ۱۹ تن پرتقال در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شیرخانی با بیان اینکه نمایشگاهها بستر مناسبی برای معرفی کالاها و رونق بازار کسب و کار بشمار می رود اظهار داشت: در سال ۹۲ نمایشگاههای بهاره و پاییزه در شهرستان برپا شد که با استقبال خوبی از سوی عموم مواجه شد

وی از برپایی نمایشگاهها بعنوان نقطه قوت در هر شهرستان نام برد و گفت: شهرستان قائم شهر با توجه به پتانسیل موجود در زمینه های مختلف می تواند از این فرصت بخوبی استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز