خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

پروژه زیرگذر متانکلا قائم شهر بدون مدیریت و تدبیر کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۰۸

وسایل نقلیه شهروندان با کوچکترین بارندگی در زیرگذرها گرفتار می شوند و اگر تیم های امدادی شهرستان نباشند معلوم نیست چه بر سر مردم می آید.

فرماندارشهرستان قائم شهر ازاحداثزیرگذرهای غیر استاندارد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " مهدی محمدی " در جلسه بررسی موانع و مشکلات احداثزیرگذر متانکلا با انتقاد از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: بیشتر زیرگذرهایی که در قائم شهر توسط این اداره کل ایجاد شد غیر استاندارد است.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه شهروندان با کوچکترین بارندگی در زیرگذرها گرفتار می شوند و اگر تیم های امدادی شهرستان نباشند معلوم نیست چه بر سر مردم می آید.

محمدی با تاکید بر رسانه ای شدن گفته هایش توسط روابط عمومی اظهار داشت: در اسکندرکلا زیرگذری احداثشد که تنها یک پمپ مکنده برای جمع آوری و خارج کردن آب های سطحی پس از باران در آن قرار دادند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه پروژه زیرگذر متانکلا نیز بدون مدیریت و تدبیر کلنگ زنی شد، گفت: بهتر بود قبل از آغاز عملیات اجرایی نسبت به آزاد سازی و خرید زمین از مالکین اقدام می شد.

وی ادامه داد: گلایه من از راه و شهرسازی اینست که چرا قبل از انجام کار کارشناسی و اقدام برای آزادسازی حریم پروژه، سازه های زیرگذر را در منطقه می آورند و ما را دچار چنین حاشیه هایی می کنند

این مسئول با بیان اینکه مطالعه، برنامه ریزی، تهیه طرح و احداثراههای اصلی و فرعی طبق استانداردهای وزارت راه و شهرسازی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است، گفت: انتظار ما اینست وقتی پروژه ای را بر مبنای ضرورت شهرستان مورد بررسی قرار می دهید، تمام جوانب کار مورد نظر قرار گیرد و قبل از کلنگ زنی زمینهای واقع در طرح خریداری و آزاد سازی شود.

فرماندار قائم شهراظهار داشت: مردم و مالکین حاشیه زیرگذر نیز باید برای به سرانجام رسیدن این پروژه همکاری نمایند و ما این انتظار را در همه پروژه های عمرانی از شهروندان داریم.

محمدی از تشکیل کارگروهی فنی متشکل از کارشناسان و اساتید دانشگاه برای بررسی طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی در فرمانداری خبر داد و گفت: به هیچ پروژه عمرانی قبل از تایید این کارگروه اجازه کلنگ زنی نمی دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز