خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران خبرداد:

اجرای طرح جامع آبرسانی به شهرهای تنکابن و خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۹۳

این طرح در تنکابن شامل احداثمخزن بتنی ۱۰ هزار متر مکعبی، اجرای شبکه توزیع به طول ۶۵ کیلومتر، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و در خرم آباد شامل احداثمخزن بتنی ۵ هزار متر مکعبی و اجرای شبکه توزیع به طول ۳۲.۵ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران در نشست با شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: از اجرای طرح جامع آبرسانی به شهرهای تنکابن و خرم آباد خبر داد و گفت: این طرح بر اساس جمعیت این شهرها در سال ۱۴۰۰ اجرا می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران مهندس ذبیح الله ذاکری، ادامه داد: این طرح در تنکابن شامل احداثمخزن بتنی ۱۰ هزار متر مکعبی، اجرای شبکه توزیع به طول ۶۵ کیلومتر، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و در خرم آباد شامل احداثمخزن بتنی ۵ هزار متر مکعبی و اجرای شبکه توزیع به طول ۳۲.۵ کیلومتر است.

مدیرعامل آبفای شهری مازندران، با اشاره به خرید زمین ۶ هکتاری برای اجرای طرح فاضلاب شهر تنکابن، افزود: فاز اول این طرح، به ظرفیت ۸هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز برای تحت پوشش قرار دادن ۳۰ هزار نفر در حال اجراست که تا کنون ۲۲ کیلومتر لوله گذاری با صرف هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

ذاکری، از اتمام مطالعات طرح جامع فاضلاب شهر رامسر خبر داد و تصریح کرد: ردیف اجرایی این طرح دریافت و مقدمات کار برای اخذ وام از بانک توسعه اسلامی انجام شد که در صورت دریافت تسهیلات مورد نیاز، روند اجرای این پروژه تسریع می یابد.

وی، کمبود پتانسیل بالقوه سفره های آب زیر زمینی و وجود مسافران غیر بومی و جمعیت شناور در فصول مختلف سال را یکی از مشکلات اصلی مردم شهرهای غرب استان دانست و اظهار داشت: اعتبارات دولتی جوابگوی رفع این مشکلات نیست و تلاش می کنیم از طریق جذب فاینانسهای داخلی یا اعتبارات بانک توسعه اسلامی، با به حداقل رساندن زمان اجرای پروژه ها، مشکلات مردم غرب استان در بخش آب به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز