خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی:

منابع آبی موجود در مازندران با مدیریت صحیح جمع آوری و در بخشهای شرب و کشاورزی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۹۷

مسئولان، مردم را در جریان مشکلات اجرایی پروژه ها قرار دهند تا سهم همراهی و مشارکت مردم در اتمام سریع پروژه ها افزایش یابد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تلاش مجموعه آبفای شهری مازندران در آبرسانی به مردم، گفت: با توجه به اینکه بیشترین زیرساختهای خدماتی کشور در بخش نیرو و راه و شهرسازی وجود دارد، در گذشته های دور تلاش جدی و اقدامات مفیدی صورت نگرفت بنابراین فرصتهای خوب استانی را در این بخشها از دست دادیم.

به گزارش ایلنا شمس الله شریعت نژاد در نشست با مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران، افزود: به همین دلیل این بخشها کمترین بودجه و اعتبارات را دریافت کرده است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی استان افزود: با وجود منابع آبی زیرزمینی و سطحی در این استان، برخی از شهرها با کمبود آب مواجه اند.

وی، بر برنامه ریزی صحیح در احداثسد و تصفیه خانه ها تاکید و تصریح کرد: منابع آبی موجود در مازندران با مدیریت صحیح جمع آوری و در بخشهای شرب و کشاورزی استفاده شود.

شریعت نژاد، با اشاره به کندی اجرای پروژه های عمرانی در مازندران، گفت: مسئولان، مردم را در جریان مشکلات اجرایی پروژه ها قرار دهند تا سهم همراهی و مشارکت مردم در اتمام سریع پروژه ها افزایش یابد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی وضعیت آب سکونتگاه های مقطعی شد و افزود: برای ارایه خدمات بیشتر به مشترکین آب، رسیدگی به نحوه پرداخت حقوق انشعاب و آب بهای سکونتگاه های مقطعی و فصلی ضروری است.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت و نقش آب در زندگی مردم ودر راستای رفع مشکل آب آشامیدنی و خدمات بهداشتی دفع فاضلاب، نیمی از اعتبارات دریافتی در حوزه انتخابی خود را به بخش آب اختصاص می دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز